Uitgerekend in september 2021

Gefeliciteerd Altintas! Fijn dat NIPT goed was Lisa, veel plezier met de echo morgen.
Mn energie is ook nog niet alles, ene dag beter dan andere dag. Succes alvast met werken Lisa, snap dat je er tegen op ziet. 
 
Hee hee !
Ook even weer berichtje van mij! Deze week heb ik even een weekje vakantie. En dit weekend even weekendje weg met mijn zusje :)  Mijn energie is aardig goed. Overdag werk ik van 9 tot 6uur 4 dagen. Maar na werktijd heb ik niet zoveel behoefte om iets te ondernemen dan wel moe.
Baarmoeder voelen kun je door ter hoogte van je onderbroek, dus de onderbuik een soort lijn proberen te voelen het voelt beetje hard, als je verder naar boven gaat is het alweer 'zachter' 
Mijn 20 weken echo is op 29 april die dag ook precies 20 weken :) ik ben nog in twijfel of ik het geslacht wil weten
Gefeliciteerd Altintas, welkom in de groep!
Fijn dat bij iedereen de controle goed is. 
 
 
 
 
Hey allemaal!

Ah, lekker even een weekendje weg, Kelly! Geniet ervan! En fijn dat je genoeg energie hebt om gewoon te kunnen werken. ☺️

Wij hebben net een mooie echo gezien en voor het eerst het hartje gehoord. ❤️ En we zijn erachter gekomen dat we een zoon krijgen! Ik dacht al vanaf het prille begin dat het een jongen was, dus mijn voorgevoel klopte. ? Zo leuk! En vooral heel fijn om weer even te zien dat alles goed gaat.

 
Hee hee,
Weekendje weg met mijn zusje was wel even fijn!
Leuk Lisa fijn dat alles goed gaat, en héél bijzonder hé om het hartje te kunnen horen! 
Kunnen jullie het kindje ook voelen bewegen? Ik leg regelmatig mijn hand op mijn buik maar herken/ weet ook nog niet goed hoe het zou moeten voelen.. 
Fijne week verder! 
 
Fijn dat het een geslaagd weekendje was, Kelly!

En ik voel heel af en toe een soort klein eh.. ja, hoe leg ik het uit. Eigenlijk alsof iemand heel zachtjes met z’n vinger tegen de binnenkant van mijn buik ‘prikt’. Ik heb geen idee of dit echt ons kindje is, maar ik heb het gevoel van wel. Volgens de vk ligt mijn placenta (nu iig nog) aan de achterzijde, dus wie weet. Ik denk dat het pas later wat duidelijker gaat worden. Maar ik leg ook vaak mijn hand op mijn buik en dan voel ik in principe nog niets.

Lijkt me wel ontzettend bijzonder om het voor het eerst echt duidelijk te gaan voelen, ik kan echt niet wachten! ☺️
 
Ik voel het kindje wel, maar heb niet zo vaak dat ik zeker weet dat het de baby is. De keren dat ik het zeker weet, voel ik een klein 'plopje' in de lijn van mn navel, denk zo'n 6 a 7 centimeter. Dat is de goede plek in mn onderbuik, dus dat kan niet anders. Dat voel ik als ik rustig lig of zit, een paar keer per dag dus. 
Vorige kindjes waren heel bewegelijk, vooral de 2e. Die voelde ik meteen als ik erop lette. Maar toen was ik wel al verder hoor. Hoop nu ook op een bewegelijk kindje, ik vond het in ieder geval wel een geruststelling.
 
 
Terug
Bovenaan