Uitgerekend in september 2021

Hee, 
NNRoos dan weet jij dus al waar je op kunt letten bij het voelen bewegen van je kindje. 
Dit is mijn 1e zwangerschap dan blijkt het daadwerkelijke gevoel tot je echt weet dat het je kindje is nog iets lastiger te bepalen, had ik gelezen. Maar eerst zijn we nu samen aan het aftellen voor donderdag, 20 weken echo ?
En ik kan uiteindelijk ook niet wachten tot ik het kindje echt goed gevoeld heb! 
 
Oh wat lijkt mij dat fijn om het kindje te voelen! Ik kan nu al niet wachten.
Wij hebben afgelopen weekend een gender reveal gedaan in de buitenlucht en zijn daar achter gekomen dat we in verwachting zijn van een zoon ?. Ik had helemaal geen voorkeur, maar nu ik het weet vind ik het alleen maar leuker! 
Nu gaan we langzamerhand beginnen aan de kinderkamer, gelukkig gaan de winkels weer normaal open ?. 
Iemand nog tips voor wat er echt niet mag ontbreken in een kinderkamer?
 
Heel vreemd, de app op mijn telefoon doet het niet meer. Tenminste ik kan niks meer plaatsen via de telefoon, nu heb ik het via de website gedaan, maar staat er gebruiker10327652 i.p.v. mijn naam Noëlleka.. Iemand hier ervaring mee? Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload..
 
Hopelijk een goede echo morgen Kelly! Kan inderdaad dat je kindje bij eerste zwangerschap pas later voelt. En ligt ook aan het kindje en aan de plaats van placenta.
Leuk dat jullie een zoon krijgen Noelle! Wat betreft je inlogproblemen heb ik geen idee, ik heb geen app. Kreeg wel een mailtje dat je account nu ook te gebruiken was op andere sites van DPG en ik moest opnieuw inloggen.
 
De app doet het weer! ? nadat ik de app had verwijderd en gedownload moest ik niet opnieuw inloggen. M’n mobiel heeft het waarschijnlijk automatisch opgeslagen. Maar toen je zei dat je op een andere site moest inloggen dacht ik, ik ga toch nog even verder zoeken ?.

Hoe weet je waar je placenta ligt? Ik heb daar nog niks over gehoord?
 
Wij hebben ook een goede 20 weken echo gehad na een mega bloeding met 19 weken! Met onze 2e zoon?? was alles gelukkig in orde en kwam de bloeding door teveel tillen e.d op mijn werk ( zorg ). Gelukkig dus gerust gesteld en nu de 2e helft in? nogsteeds spugend? dat dan weer wel.
 
Mooi, is toch makkelijker om je naam te zien.
Plaats van placenta zeggen ze tijdens echo meestal. Als ie aan de voorkant ligt, voel je de baby minder goed dan wanneer de baby zelf aan de voorkant ligt.
Dat was schrikken JenE!! Gelukkig dat het goed is blijven gaan. Leuk dat jullie 2 jongens hebben strakjes.
 
hee.
 
De echo was goed vorige week donderdag! Het geslacht weten we ook een meisje ❤️ binnenkort gaan we soort gender reveal doen voor beide ouders. Alleen nog even bedenken hoe.
 
Mijn placenta ligt tegen de rug aan. Dus dan kon het niet lang meer duren voordat ik kindje kan gaan voelen, beweegt ieder geval genoeg. Dus ik hoop dat ik binnenkort snel kan herkennen :)
 
JenE, dat is inderdaad even schrikken geweest! Gelukkig gaat het goed. Wel vervelend dat je nog misselijk erbij bent... Hopelijk wordt dat snel beter.
 
Fijne 2e helft voor iedereen! 
 
 
 
Terug
Bovenaan