Uitgerekend in september 2021

Fijn dat je echo goed was Lisa!
Ik wil ook graag thuis bevallen, lekker in je eigen omgeving en mocht het mis gaan zijn we met een kwartier in het ziekenhuis. De bevalling van de oudste is thuis begonnen, maar door energiegebrek (12 uur lang niets gegeten of gedronken) namen de persweeën af en moest ik naar het ziekenhuis. Bij de tweede dus heel de dag van alles gegeten en gedronken, gelukkig geen complicaties, dus heerlijk thuis kunnen blijven. Ik hoop nu ook, maar zoals je zegt Lisa, is het een goed plan om je niet blind te staren op de ideale bevalling, maar ook rekening te houden met andere mogelijkheden. 
Ik laat me niet vaccineren, om op je vraag terug te komen Kelly. Maar wij en onze kinderen zijn helemaal niet ingeënt, tegen geen enkele ziekte. Dit vanwege ons geloof en vertrouwen dat ons leven in Gods hand ligt. Ik vind het lastig om er wat van te zeggen in jullie situatie. In overleg met verloskundige en/of huisarts een beslissing maken lijkt me inderdaad het beste.
 
Goed om te horen NN Roos! Hier ook alles goes. Vrijdag gaan we een 3d pretecho doen, zo benieuwd! Ik merk wel dat ik al veel bezig ben met de bevalling en hoe ik dat zou willen. Maar vind dat zo moeilijk! Zijn er meer die daar last van hebben?
 
Hier gaat ook alles goed! Vandaag had ik weer een controle bij de verloskundige.
Ik denk dat ik het tegenovergestelde van je ben Merel! Ik merk dat ik er nog helemaal niet mee bezig ben.

Dit weekend gaan we een weekendje weg en daarna gaan we maar eens beginnen met de kinderkamer.. ook dat stel ik telkens uit..

Ik zie mijn buik groeien en ik weet dat ik zwanger ben, maar ergens geloof ik het ook nog niet helemaal.. ben ik hier de enige mee?
 
Leuk een 3d echo Merel! Veel plezier! Jij alvast goed weekend Noelle!
Ik zit er beetje tussenin denk ik, aan de ene kant ben ik wel wat aan het lezen en nadenken over bevalling en kraamweek, aan de andere kant duurt het voor mijn idee nog zo lang en kan ik me het leven met een kleintje erbij nog niet helemaal voorstellen. Mn buik groeit aardig door en geniet ervan om de baby te voelen. Vorige week gedroomd dat het een meisje was en ze zei meteen dr eigen naam haha.
 
Hee allemaal!
Hier gaat alles ook goed. Gisteren terug gekomen van een weekje vakantie samen met mijn vriend :)
Inmiddels alweer 25 weken zwanger. Ik herken het wel ik weet ook dat ik zwanger ben en kan soms ook nog steeds niet helemaal bevatten. En ben er wel en niet mee bezig. Over de bevalling moet ik mij ook nog helemaal in verdiepen. En binnenkort ook nog beginnen met het inrichten van de babykamer. 
Tegelijkertijd probeer ik ook zoveel mogelijk ervan te genieten. Ik merk nu echt dat de tijd snel gaat... En ik heb aankomende woensdag een controle. En voor 25 juni 3d echo ingepland lijkt mij bijzonder om weer naar ons kleintje te kunnen kijken! 
Groetjes Kelly
 
Goedenavond, hoe is het met jullie? Hoe waren de 3d echo's? 
Inmiddels ben ik 27 weken. Controle gisteren was goed. Het kindje beweegt heel veel, dat is wel genieten. Merk nu wel dat het allemaal wat zwaarder gaat worden. Ben meer moe (en dus ook meer chagrijnig) en ook snel buiten adem. Voor de rest valt het wel mee, op maagzuur en spataders na ;) 
 
 
 
Hee allemaal!
Heel lang deed deze website het niet....  Maar 25 juni 3d echo gehad, erg bijzonder om op die manier naar je kindje te kunnen kijken ? en afgelopen donderdag controle gehad alles is goed. Inmiddels alweer 29 weken zwanger! 
Vandaag gaan we de meubels in elkaar zetten en de babykamer inrichten :)
Groetjes Kelly
 
 
 
Terug
Bovenaan