Uitgerekend in september 2021

Hallo allemaal,
Leuk een babyshower Kelly!
Ben nu 31 weken en voel me een waggelend olifantje. Hoop niet dat ik veel zwaarder wordt, ben snel buiten adem. Kwam van dr week iemand tegen die laatste week zwanger was van een tweeling, ze was bijna 2x zo dik, dus het kan nog erger :)
Morgen lekker weekje op vakantie, daarna nog 1 week werken.
 
 
Oh leuk Roos, lekker een weekje vakantie geniet ervan!
Ik ben er inmiddels uit dat ik thuis wil bevallen. Nu nog nadenken over de verschillende houdingen en of dat in bad, bed, kruk gaat zijn.
Hebben jullie al idee wat jullie willen?
Einde komt steeds dichterbij ?
 
Wat heerlijk een weekje weg, geniet ervan! Ook succes met je laatste werkweek!

Super leuk een babyshower! Ik ben er momenteel zelf 1 aan het organiseren, heb je nog leuke tips?

Ik ben deze week begonnen met de baby wasjes en het inrichten van de commode. Sommige dingen zijn nu al 6 keer verplaatst ?.
Verder merk ik wel dat het allemaal wat zwaarder wordt. Mijn buik zit steeds meer in de weg en mij kind lijkt wel steeds actiever te worden..

As dinsdag hebben wij een informatie avond over de bevalling en volgende week vrijdag een gesprek met de verloskundige over hoe wij de bevalling voor ons zien. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen (mag zelfs onder medische verklaring) dus ik denk dat dat wel goed komt. Daarnaast klinkt de baarkruk wel heel fijn. Ook omdat dat de druk op m’n stuitje verminderd (vorig jaar maart gebroken). En als dat uiteindelijk niet lukt of niet meer gaat dan gewoon op bed..
Ik ben benieuwd wat ik dinsdag nog te horen krijg qua mogelijkheden.

Even een ander vraagje: wassen jullie de knuffels en sloffen ook voor de baby?
 
Hee,
oh handig zo'n informatie avond! 
Over het wassen van knuffels, ik heb tot nu toe alleen mijn knuffels gewassen die van mij zijn geweest van vroeger. En ook paar baby knuffels. Nog niet alle nieuwe knuffels.En verder heb ik nog geen slofjes, om te wassen.
 
 
Hey, 36+3 nu en ik begin toch wel echt hard uit te kijken naar het einde. Zo ontzettend benieuwd naar hoe ze eruit ziet, maar ook zo ontzettend nerveus voor de bevalling!
Slapen begint moeilijker te worden, rugpijn is vanaf nu dagelijks aanwezig en druk op blaas en poep nemen behoorlijk toe.
Hoe zit het bij jullie?
 
Hallo allemaal,
Hier gaat het goed. 34+4 nu. Wel wat klachten, vooral moe, maar ben nog fit genoeg om te doen wat ik wil doen. Volgende week heeft de oudste nog vakantie. Daarna ga ik nog wat spulletjes shoppen, kleertjes wassen, wiegje klaarzetten enzovoorts. 
Groetjes, Roos
 
Hee
Hier inmiddels 36+5 weken. En ook héél nieuwsgierig naar onze kleine meid. En ook spannend hoe de bevalling gaat zijn.
Verder voel ik mij goed. Druk op de blaas herken ik wel. Verder iets sneller moe, maar daar heb ik ook verlof voor. Om overdag rustiger aan te doen.
Groetjes Kelly! 
 
 
 
Terug
Bovenaan