Uitgerekend in september 2021

Hoi! Hier ook alles goed, gaat erg snel he! Super leuk, die 3d echo's inderdaad. Zo bijzonder! Merk inderdaad ook wel dat het zwaarder begint te worden, de vermoeidheid komt weer wat terug en de rug begint wat te zeuren. Merk ook dat mijn lichaam de rem erop gooit als ik teveel doe. Dan krijg ik last van buikpijn en harde buiken. Meer die dit zo ervaren?
 
Merel.  Dat van die buikpijn herken ik wel. Heb ik ook al af en toe gemerkt.. voor de rest mag ik qua kwaaltjes nog niet klagen. Op kramp in de kuiten na, snachts.
 
 
Leuk dat je je kinderkamer al klaar hebt Kelly. 
We zitten alweer in het laatste trimester. Af en toe zie ik er wel tegen op, heel de zomer nog maar het gaat ook wel snel.
 
Ja heel leuk. Gisteren kleertjes gewassen en straks in de kast inpakken :) en binnenkort gezellig inrichten en aankleden ?
Ja, poeh hé laatste trimester alweer gaat echt snel. Soms kan ik nog steeds niet bevatten... 
Morgenavond hebben we ook alweer de laatste echo :( 
 
Heeey!

Hier ook alles goed! Gisteren hebben wij ook een 3D echo laten doen, heel bijzonder om te zien. We konden ons zoontje goed bekijken en zagen meteen gelijkenissen met ons nichtje en mijn vriend. ?

Ik ben inmiddels begonnen met zwangerschapsyoga en -zwemmen, heel fijn om te doen! Ook zijn we bezig met een online zwangerschapscursus en hebben we net een cursus over het vierde trimester afgerond. Het kamertje is daarentegen nog laaang niet af, haha. Moet nog veel doen in huis! ? Begin ook al een beetje zo’n onrust te voelen en het gevoel dat ik van alles in huis wil halen en wil voorbereiden. Jullie ook?

Qua kwaaltjes gaat het op en af, iets sneller moe en veel last van maagzuur en reisziekte. Oh en opgezwollen voeten/kuiten, zeker op warme dagen. Maar voor de rest voel ik hem heel goed bewegen en dat is heel gezellig. ☺️

Fijn dat het goed gaat met jullie! Ik moet nog een paar daagjes en dan begint mijn derde trimester ook officieel (nu 27+4). Gaat hard nu!!
 
Hier gaat alles ook goed! 2 weken terug hadden wij ook een 3D/4D echo, super leuk om die kleine weer te zien en er nu ook echt een gezichtje aan te koppelen. Dat maakt het allemaal weer een stuk echter!

Morgen mijn laatste werkdag en dan heb ik zomervakantie met aansluitend mijn verlof.. ook wel weer een fijn idee, maar het komt nu allemaal wel dichtbij.. en snel ook.

Onze kinderkamer is ook nog lang niet af. Volgende week beginnen we met verven en behangen.. ik voel de druk ook nog niet echt.

Qua klachten mag ik echt niet klagen, ik krijg weer wat meer energie en af en toe een momentje maagzuur.. in m’n buik is het wel dagelijks een feestje, maar dat is ook wel heel gezellig ?. Opgezette enkels/voeten herken ik alleen op warme dagen boven de 25 graden, dus ben benieuwd met de zomer op komst.

Volgende week hebben we weer een groei echo en daarna hebben we nog 2x een groei echo ingepland. Gelukkig zie ik de kleine nog wel een aantal x voordat het geboren wordt.
 
Lekker al vrij Noelle! Geniet ervan.
Zwemmen heb ik bij de anderen ook gedaan Lisa, wel lekker in het water. Ik kijk nu 1x per week een filmpje op youtube met een zwangerschapsworkout en heb een fitnessbal voor mn bekkenbodemoefeningen, wat ik paar keer in de week probeer te doen. Blijven bewegen vind ik wel belangrijk, maar ik hang ook wel graag op de bank met thee en een voorraadje lekkers :)
De kinderkamer ziet er nog netjes uit. Ben wel bezig met andere dingen, nieuwe kinderstoel bijvoorbeeld. 
Ik heb nog 2 groeiechos, met 30 en 35 weken.
 
Hee hee,
Hier inmiddels alweer 33 weken zwanger :O
Afgelopen zondag verrast met een babyshower :) ik merk nu wel dat het zwaarder wordt. Ik week nu nog 4 dagen in de week en wil dit tot week 36 proberen vol te houden. Maar merk wel dat het steeds meer energie en aandacht vraagt.
Morgen gelukkig weer een dagje vrij om even bij te komen.
Hoe gaat het bij jullie? 
 
 
Terug
Bovenaan