Uitgerekend januari 2019

@maloes Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik merk ook aan mezelf dat ik erg onzeker ben en ik denk dat dat pas minder gaat worden als de eerste echo achter de rug is.. Een WhatsApp groep lijkt mij ook leuk, alleen hoe ga je dat doen met je telefoonnummer? 
 
Hoi damesss!
Ik ben volgens mijn eigen berekening 3 jan 2019 uitgerekend. Wat leuk dat ik hier mee kan praten! Mijn situatie is denk ik iets anders dan gemiddeld; ik ben 19 jaar, word dit jaar nog 20, en het was niet de bedoeling zwanger te raken. Maar ik ga ervoor, ik volg mijn gevoel :) 
 
Een whatsapp groep lijkt mij ook prettig, geeft mij ook wat meer steun.. Ik zit pas net op deze site, miss kan iedereen haar nummer naar 1 persoon sturen via pb en diegene maakt een groep aan? Wil ik evt ook wel doen. 
 
Wat jammer idd.. dat je geen pb kunt sturen! Dan is Facebook denk ik enige optie.. Ik ben daar voor nu nog voorzichtig mee, omdat het nog zo pril is. Dan wil ik eerst de echo afwachten. 
 
Allereerst: iedereen gefeliciteerd!
Ook wij verwachten ons eerste kindje in januari 2019. Leuk om te zien dat we niet de  enige zijn met 5 januari als uitgerekende datum?
Ik heb nog geen last van kwaaltjes (ik had ze liever wel gehad) dus kan niet wachten op de eerste echo op 29 mei. 
Ik ga even op zoek naar de Facebook groep!
 
 
Terug
Bovenaan