Uitgerekend Januari 2022

Oh bedankt voor je reactie! Herkenning is toch fijn! Was eerder deze avond ook goed van slag! Heb per ongeluk gerookte markreel uit de supermarkt gegeten we hebben het nog wel verhit. Dat mag dus helemaal niet! Ik wilde juist goed doen door 1x per week vis te eten. Eerder hadden we een gericht met forel op en ik heb die twee denk ik met elkaar verward. Voelde me zo schuldig!! Nu meer hopen dat ik geen last krijg van listeria! Dinsdag de eerste echo..

Hi! Ik had even terug gescolld voor de facebookgroep link. Ik kan er alleen helaas niet in. Krijg een melding dat hij niet werkt of niet meer beschikbaar is. Klopt dat?
Groetjes Debora 

Hi! Even een vraagje..

ik heb nu 6 dagen last van bloedingen.. overal lees ik dat innestelingdbloeding 2 dagen duurt. Ik heb geen krampen ofzo, de eerste dag was het helder rood een paar druppels, daarna oud rood en vandaag weer iets helderder. Ik ben dus na mijn bevalling nooit meer ongesteld geweest en nu dus wel positief getest... zijn er meer die zo lang gebloed hebben? Ik hoef geen inlegkruisje in ofzo, het komt alleen eruit als ik afveeg of een beetje ga persen op de wc. Maakt me heel onzeker!! :( 

aMommy wat vervelend! Begrijp heel goed dat het je onzeker maakt. Ik kan je helaas niet van een antwoord voorzien. Maar misschien goed om de verloskundige te bellen? In dit soort situaties mag je vaak wel eerder langs komen voor een echo. Zelf maak ik me op dit moment vooral zorgen om de makreel die ik gisteren heb gegeten. As. dinsdag is mijn 1e echo en ik hou het nog maar net van de spanning! Wat maken we ons zelf gek eh het is nu al echt een rollercoaster van emoties. Heb het er natuurlijk wel graag voor over! 

Hoi, ik klets ook graag mee. Ben vandaag 5 weken zwanger :) 
Die onrustige darmen herken ik ook. Ook voel ik regelmatig menstruatie achtige krampen, uitstralend naar mijn benen, maar als ik dan naar het toilet ga zijn ze over. En voel me soms opeens supermoe.

Ik heb begin juni een pretecho ingepland en midden juni een eerste afspraak bij de gyn. 

Dag lieve zwangere dames! ?
Ik heb donderdag een positieve test in handen gehad! Wanneer kregen jullie echt een knaltest? Ik heb gisteren (1 dag na nod) nog steeds best wel licht positief. Is dat normaal?

Heb in januari een miskraam gehad dus ben erg onzeker over alles. Hopelijk gaat nu alles goed ??

Ook een licht streepje is zwanger Christinia! Gefeliciteerd! Zelf teste ik 5 dagen voor nod positief waarbij het steeds verder op liep en uiteindelijk op nod en dag erna een digitale test gedaan. 

Terug
Bovenaan