Uitgerekend Januari 2022

Hoi allemaal!
Ik mag mij ook aansluiten. Ik ben nu 7 weken. Afgelopen donderdag onze eerste echo gehad, volgens deze eerste echo ben ik op 7 januari uitgerekend. Ivm een missed abortion in januari hebben we over 1,5 week een extra echo.

Graag sluit ik mij ook aan bij de fb pagina, maar ook bij mij werkt de link niet..

Goedemorgen allen,
Gefeliciteerd met het wondertje in jullie buik!
Als alles goed gaat denk ik randje januari/februari uitgerekend. Weet m'n exacte eisprong niet, maar had het gevoel dat ie eerder was dan mijn kalendertje aangaf.
Sinds donderdag best wel veel kwaaltjes al, zeker voor zo vroeg in de zwangerschap. Nu een beetje nerveus voor een tweeling ? Hier meer mensen met veel klachten nog geen twee weken na de eisprong?
Sinds gisteren ook zo mega emotioneel, haha! Bizar hoe snel dat allemaal gaat.
Komend weekend vieren we in fases de verjaardag van m'n zoontje, dus wil het eigenlijk dan al vertellen gezien we met Corona niet vaak meer met wat meer mensen samen komen. Maar is misschien wel heel vroeg? Jullie het al aan familie verteld?

Hoe is het nu bij jou ? ik heb precies hetzelfde ervaren vannacht. Werd er onzeker van.. Het is geen ondraaglijke pijn, maar wel vervelend!

Wij willen het einde van de week aan ouders en broer en zus vertellen wanneer de eerste echo morgen goed is. Vanwege ons fertiliteitstraject is het haast niet langer stil te houden. Vrienden en overige familie pas na week 12.

Goedemorgen allemaal,
Hoe gaat ie met jullie allemaal?
Ik had op 17 mei ook de positieve test jn handen. Ik ben nu zwanger van onze derde wonder, in maart gestopt met de pil dus was heel snel weer.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik voel me goed, wel moe maar dat hoort er allemaal bij

@Taps gefeliciteerd! Hebben jullie de 2e echo zelf aangevraagd? Of heeft de vk zelf aangegeven dat je meerdere echo’s mag doen ivm je missed abortion?

Nee, zelf aangevraagd. De vorige keer hadden we net na de 8 weken echo een missed abortion. Dus heel fijn dat we er nu nog een hebben met 9 weken.

Inmiddels heb in al 8 dagen lichte bloeding. Hoop zo dat het goed is! Morgen de VK bellen. Had net wel 3+ met clearblue en 6 dagen geleden 1-2. Hopelijk is dat positief. Zó spannend allemaal!! 

Terug
Bovenaan