Uitgerekend Januari 2022

Spannend aMommy hopelijk kan je snel bij de verloskundige terecht ik duim voor je.
Pff  de vermoeidheid was afgelopen dagen erg bij mij en moest niet eens werken. Komend  vier weken nog  heel intens druk op mijn werk(drukste periode van het jaar) dus hoop dat het betert. 
Het is bij ons de eerste ronde gelijk gelukt, waar we erg blij mee zijn natuurlijk  maar heb het gevoel dat ik er daardoor nog meer aan moet wennen en ik er nog niet zo goed bewust van kan genieten.

Gefeliciteerd Lil! Wij zijn ook blij :) Vandaag onze eerste echo gehad. Alles zag er goed uit. Ben nu 8w+2d. Van onze ferteiliteitsarts mochten we direct naar de verloskundige en daar hebben we 4 juni een termijnecho. Het blijft spannend! Maar vandaag gaf wel een opluchtig had een slechte nacht achter de rug van alle spanning.  

Hoihoi! Is de naam van de FB groep gewijzigd? Ik kan deze niet meer vinden. Zou anders iemand het linkje hier nogmaals willen delen? Via de link een paar berichten naar beneden kan ik de groep niet meer vinden helaas. Heb nu mijn directe omgeving verteld dus een bekende is geen ramp als die het weet.

hi allemaal,   ook ik mag me aansluiten, ik ben nu zo 5 a 6 weken in verwachting van ons 2e kindje. moet nog afspraak maken bij de verloskundige voor de eerste echo, spannend allemaal weer!!  groetjes, Franchis 

Vanmorgen 1ste echo gehad.
Uitgerekend voor 21januari
Alles zag er goed uit. Hij zag al een beweging van hartslag maar om het te laten horen was dit nog te vroeg maar we konden het wel zien kloppen.? volgende echo op 7juli.?

Leuk Melx!!
Kan zelf niet wachten op mijn eerste echo volgende week!! Wil zo graag het hartje zien kloppen!! Ben zelf ook rond de 21ste/22ste uitgerekend :)

Een vriendin van mij heeft afgelopen weekend een miskraam gehad met 18 weken. En sinds dat moment ben ik toch best wat nervous! Hopelijk wordt dat iets minder als ik het hartje zie ;)

Hallo allen! Ik ben nu 6+ weekjes onderweg. Ik heb al best een buikje en voel het constant groeien! Beetje kriebelend gevoel. Verder weinig klachten behalve dat mijn borsten gevoelig zijn. De onzekerheid maakt plaats voor genieten :) Volgende week donderdag 1e echo. Jullie ?

Terug
Bovenaan