Uitgerekend Januari 2022

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal.

Ik volg dit topic al een weekje en wilde me ook aanmelden voor de Fb groep, maar de link doet niets en op de naam januari mama’s 2022 vind ik hem niet. Kan de link nog eens geplaatst worden?
Ik heb dinsdag 1juni mijn eerste echo. Volgens mijn telling komt de kleine rond 14 januari.
Groetjes

Hey Dames,

Ook ik mag mij eindelijk bij dit gezelschap voegen. Na 3 jaar strijden zijn we eindelijk in verwachting van ons eerste kindje door middel van icsi.
Ik heb de kleine druif inmiddels al 2 keer mogen zien op de echo en alles ziet er goed uit, maar ik blijf extreem onzeker en bang dat ik het toch weer kwijt zal raken. Is dit herkenbaar ?

Hoi allemaal, wat bijzonder dat hier al zo'n grote groep vrouwen bij elkaar is! Ik sluit me graag aan.
Voor mij is het allemaal nieuw, ik ben nog nooit eerder zwanger geweest. Twee weken geleden een test gedaan en helemaal raak, wat fijn! 
We hebben nu de eerste echo op 4 juni gepland.
Ik weet nog niet goed wat ik allemaal kan verwachten en het voelt ook nog heel onwerkelijk, maar we hebben er ook heel veel zin in! 
Ik heb af en toe wel wat last van 'kwaaltjes', zoals lichte misselijkheid, gevoelige borsten, onrustig slapen, geen zin in koffie ;) Maar soms ook een hele dag niet en dan word ik toch een beetje zenuwachtig, is het wel echt? Daarom zie ik erg uit naar de eerste echo!

@kimkimkim gefeliciteerd en zeker herkenbaar hoor! Ook wij hebben een fertiliteitstraject doorstaan en zijn ruim 3 jaar en helaas 1 miskraam verder. Probeer te vertrouwen op je gevoel. Ik zeg het heel makkelijk, maar vind het zelf ook nog moelijk. Maar 2 mooie echo's is positief!

Hier toch wat beginnend last van terug wat ochtend misselijkheid. Had dit ook bij me 1ste zwangerschap. Juist nuj wel wat meer het gevoel en uitzicht dat men buik wat opgezwoln of al begint kan zien. 

Terug
Bovenaan