Uitgerekend Januari 2022

Omdat ik lees dat meerdere een fb groep leuk zouden vinden en niet meer bij de eerder aangemaakte groep kunnen komen heb ik een nieuwe groep aangemaakt. Genaamd OVN januari 2022
Zelf vind ik het nog wat spannend omdat het nog zo pril is een bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik zwanger ben. Maar goed, we zitten allemaal ongeveer in hetzelfde schuitje dus ik reken op jullie discretie mocht iemand mij kennen. Dus voor wie zijn heeft, zoek de groep op en kon er gezellig bij!

Ik wacht nog even met aanmelden. Volgende week maak ik mijn zwangerschap bekend, dus dan maakt het niet uit als iemand ziet dat ik lid ben van een Facebook groep over zwanger zijn ??

Hi lieve dames,
Vandaag 5+4 zwanger van ons eerste kindje. 
14/6 afspraak voor de echo staan. Dus nog twee weken in spanning of het allemaal goed is.. 
Zijn er meer dames die nu al veel last van maagzuur hebben? Zo ja, iemand nog tips ?? 

Wij hebben dinsdag weer een echo gepland staan (de tweede) en ben nu 9+1 weken. Ik merk dat ik mij steeds wat beter ga voelen en dat maakt mij toch ook weer erg onzeker en angstig. Nu heb ik weer van alles zitten lezen over een kloppend hartje zien bij de echo van bijv. 7 weken en dan twee weken later bij de nieuwe echo te horen krijgen dat t hartje gestopt is... wat kan je je zelf soms gek en onzeker maken. Inmiddels hebben wij t aardig wat mensen verteld omdat we gewoon zo blij zijn maar vind ik dat toch ook best weer spannend. Ik hoop zo op goed nieuws dinsdag en hoop dat mijn gedachtes voor niets zijn geweest. Herkent iemand dit?

@zwangeremerel dat herken ik zeker. Bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik mijzelf gek zitten maken met die onzekerheid. Zonde want dat was echt niet leuk en onnodig want ik heb nu twee prachtige jongens. En toch ben ik ook nu wel onzeker hoor.
Verhalen zoals jij beschrijft zijn er genoeg en ik vrees dat er vast wel iemand hier zo iets mee gaat maken. Maar er zullen ook veel vrouwen zijn die met weinig of wisselende kwaaltjes toch gezonde babies krijgen. Dus probeer er van te genieten. Garanties heb je niet maar je bent zwanger en er is nu volgens geen reden voor ongerustheid.
En nu ga ik proberen deze wijze woorden zelf ook toe te passen ?

Gefeliciteerd!!
Ik heb vorige week een test gedaan en positief !! Veel te vroeg want moest deze week ongesteld worden. Als het goed is ben ik 31 januari uitgerekend. Was na drie maanden proberen zwanger. Het wordt mijn eerste :). Voelt nog zo onwerkelijk. Kan niet wachten.

Terug
Bovenaan