Uitgerekend Januari 2022

Ik niet. Was veelste nieuwsgierig en eigenlijk nergens last ? Had het eigenlijk ook niet verwacht dat hij positief zal zijn.

Shit ik had me aangemeld voor de fb groep maar snel weer geannuleerd? Wist niet dat mensen dan zien dat je daar lid van bent. Bij mij weet nog niemand het

[quote quote=10453738]Maar als het goed is kunnen alleen mensen in de groep zien dat je lid bent toch?
Anders heb ik zelf ook een probleem hoor haha[/quote]Nou, dat weet ik dus niet zeker. Ik ben lid bij verschillende pagina's, en als ik daar post of iets like, dan is dat soms gewoon zichtbaar voor mijn vrienden ??
Dus dat risico ga ik niet lopen!! ?

Dat doe ik ook zeker, aan het eind van volgende week maak ik mijn zwangerschap bekend. Dus dan meld ik mij ook aan voor de Facebook pagina ??

Wat leuk deze groep, zo fijn om te lezen hoe jullie deze weken ervaren.

15 mei positieve test, super blij naar 2,5 ziekenhuistraject, pcos, letrozol. (Volgende ronde zou iui worden)
Wij hebben 7 juni de echo. Kijk er heel erg naar uit.
In Januari 2021 waren we ook zwanger maar toen zagen we niks op de 7 weken echo en kort erna miskraam gehad.

Deze keer kijken we vol vertrouwen uit naar de echo maar vind het ook heel spannend!

Hoi allemaal,

Vandaag de eerste vroege echo gehad. Op dit moment ben ik ietsje verder dan gedacht(altijd fijn!), 7+6 en 11 januari uitgerekend. Heel blij dat tot nu toe alles goed gaat en hopelijk neemt over een paar weken de misselijkheid af.

Terug
Bovenaan