Uitgerekend januari 2024

[quote quote=10617975]Goedenavond allemaal Allereerst gefeliciteerd iedereen. ik heb nog niet alles gelezen maar vind het leuk om hier mee te schrijven. Vanmiddag positief getest. Megaspannend want afgelopen jaar drie miskramen gehad. Ik weet ook niet precies wanneer m’n nod is want m’n cyclus is nog een beetje in de was na de laatste miskraam eind februari. Voor zover ik berekend heb eind januari.[/quote]
Proficiat met je zwangerschap!
Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik ben zelf ook bange weken door aan het gaan. Heb je al gebeld voor een echo? Wanneer zou die zijn?
 
Hier gaat alles nog aardig goed. Wat misselijk maar vergeleken met vorige zwangerschappen is dit helemaal niets. Wel enorm moe, als half kan probeer ik tussen de middag even een uurtje mee te slapen want als ik dat niet doe is het einde van de middag helemaal op. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, volgende week dinsdag 1e echo, kijk wel echt naar uit, zal fijn zijn om bevestiging te hebben dat het goed zit. Ben dan wss rond de 8 weken. Jullie ook al eerste echo's gepland en hoever zijn jullie nu ongeveer?
 
@Mariek je mag je 06 mailen naar booknerdrox@gmail.com dan voeg ik je toe
Ik heb as donderdag de 1e echo. Soms denk ik ben ik echt wel zwanger? Op extreme vermoeidheid en beter geur heb ik totaal geen symptomen 
 
Oké ik geloof dat ik mezelf even gek aan het maken ben. Vanmorgen nog een testje gedaan (k2v5) en die is veel lichter dan vd week. Zou het dan weer mis gaan?
 
Ha iedereen,

@Mariek, ik heb hier geen ervaring/kennis over dus durf ook geen antwoord te geven. Hopelijk zegt het niks. Sterkte!

Ik was afgelopen dagen een lang weekend weg met m'n vriend en vrienden. Ik begin me nu toch echt zwanger te voelen.. m'n borsten doen de hele tijd pijn en ook de misselijkheid is begonnen.. nog niet kotsmisselijk, maar voel me wel echt slecht en eten kan me opeens heel erg tegen staan. Ook ben ik snel moe en heb ik dit weekend veel middagdutjes gedaan. Benieuwd hoe nu de werkweek weer gaat bevallen.. 
 
@Mariek. Was die van van de week ook de kv 2v5? Zo ja en is die nu lichter kan het idd ook een vroege miskraam zijn. Ik heb dit ook gehad, die liep toen ook weer af. Als het een ander merk was valt ie niet te vergelijken want wlke reageert anders. Zo hsd ik echt een tuur bij 2besure en dacht ik niet zwanger te zijn terwijl ik erna met 2e urine nog een kv 2v5 deed en ik niet eens hoefde te turen
 
Terug
Bovenaan