Uitgerekend januari 2024

Hallo dames, ik zou graag met jullie meepraten! 
Wat meer over mij: 29jr, 1e zwangerschap en uitgerekend +- 9 januari. Eerste echo (vitalteits) staat gepland voor 01-06 en eerste gesprek met de verloskundige op 02-06. Ben heel benieuwd! T is dat de CB test aangaf 3+ weken anders zou ik het niet geloven want heb echt 0,0 klachten.. 
 
 
Oh dames weet niet meer wat ik moet doen. Vandaag opeens nauwelijks klachten, en net op toilet met afvegen spoortje bloed. Ik weet dat dat niet gelijk negatief hoeft te zijn maar ben echt heel verdrietig. Verloskundige gebeld en die zei wel van kan er echt bij horen, horen we zovaak. Maar 6 weken is nog te vroeg voor een echo dus moet echt afwachten. 
 
[quote quote=10617211]Oh dames weet niet meer wat ik moet doen. Vandaag opeens nauwelijks klachten, en net op toilet met afvegen spoortje bloed. Ik weet dat dat niet gelijk negatief hoeft te zijn maar ben echt heel verdrietig. Verloskundige gebeld en die zei wel van kan er echt bij horen, horen we zovaak. Maar 6 weken is nog te vroeg voor een echo dus moet echt afwachten.[/quote]
Oh wat een eng moment ?. Kan me zo voorstellen dat je bang en verdrietig bent. 
klachten komen en gaan, dat is normaal. Bloedverlies komt ook regelmatig voor. Maar ik kan me voorstellen dat dat jou nu niet helemaal gerust stelt. 
op 6 weken kan er al een kloppend hartje te zien zijn. Ik zou misschien eerst nog even proberen afwachten hoe het verloopt. Als je ongerust blijft/blijft bloeden zou ik toch voor je eigen gemoedsrust echt aandringen op een echo. 


is het bruin bloedverlies of helder rood?
 
Echt minimaal, een spoortje bloed is het maar. Maar omdat vandaag misselijkheid opeens minder aanwezig was ga je echt zorgen maken. Pffff wordt een lange avond/nacht denk ik.
 
Gebruiker wat apart dat ze dat zegt. Ja voorkeur gaat naar vanaf 7 weken maar bij 6 kan het zeker weten wel al. Mijn errste echo is ook met 6 weken omdat het de week erna niet uitkwam.
Maar het hoort er idd bij. Symptomen zeggen sowieso niks want je let nu meer op alles in je lichaam. Hoesten, yraplipen, tillen, bukken, persen dit alles kan ervoor zorgen dat een adertje knapt en je dus wat bloed verliest. Helaas als het wel zo is doe je er ook niks aan maar dat zegt natuurlijk niet dat je niet verdrietig mag zijn als dat zo is.
Ik heb overigens in me 1e zwangerschap meerdere keren bloedverlies gehad
 
[quote quote=10617197]Hallo dames, ik zou graag met jullie meepraten! Wat meer over mij: 29jr, 1e zwangerschap en uitgerekend +- 9 januari. Eerste echo (vitalteits) staat gepland voor 01-06 en eerste gesprek met de verloskundige op 02-06. Ben heel benieuwd! T is dat de CB test aangaf 3+ weken anders zou ik het niet geloven want heb echt 0,0 klachten..[/quote]
Ik had je berichtje hier even gemist. Proficiat!!
herkenbaar hoor, ik voel me ook niet zwanger. Iets meer vermoeid en wat pijnlijke borsten maar dat ik het zo wat. De eerste dagen had ik meer klachten. An sich wel fijn eigenlijk hé ?
 
 
Hi dames! Ik ben nieuw hier. Kom uit Nederland, 32 jaar en zwanger van ons eerste kindje en nu ongeveer 7 weken zwanger. Krijgen volgende week onze eerste echo. Wel veel symptomen maar is misschien ook juist fijn.. Alleen eet ik heel slecht doordat ik zo misselijk ben.. en weet dat ik het toch moet proberen.. doe ik ook wel.. ik ben als het goed is rond de eerste week van januari uitgerekend mocht alles goed blijven gaan natuurlijk. Vind het heel spannend en ongelofelijk eigenlijk. Wel heel blij?!
 
Gebruiker gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend eerste kindje. Jammer day je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het met de tijd vanzelf over, ao niet trek dan even aan de bel bij de HA je kan er wat voor krijgen.
We hebben ook een app groepje als je erbij zou willen. Geld ook voor de andere in de thread :) last het maar weten.
Hoe is het met de rest hier?
Ik heb vanmorgen de laatste keer getest, mooie knal test nu dus het is goed. Nog even wachten tot 1 juni voor de eerste echo. Ben dan 6 weken dus hopelijk is alles goed te zien. Ik heb heel weinig symptomen. Bij de jongens kon ik koffie niet uitstaan en werd ik ook misselijk. Van beide geen last nu maar wel erg gevoelig tandvlees en moe ?
 
Terug
Bovenaan