Uitgerekend januari 2024

Jij ook gefeliciteerd! Dankjewel ja zal het nog even afwachten of het aanhoudt. Een app groepje lijkt me leuk! Koffie moet ik nu ook niet aan denken en ben echt gek op koffie.
 
Goedemorgen allemaal ,
welkom alle nieuwe gefeliciteerd ?
Ik ben inmiddels al een paar dagen op vakantie en heb het echt zwaar.. probeer me er over heen te zetten maar misselijk en overgeven is hier helaas de hele dag door. Ben zo moe ook pff en dan ook die vieze smaak de hele dag in me mond bah! Het is heerlijk weer en geniet zoveel mogelijk met me dochter waar t kan.
app groepje lijkt mij leuk! Inmiddels alweer 7.4 weken zwanger gaat snellll
 
MiniMin wat balen dat je zo misselijk bent op vakantie. Misschien thuis even de HA om iets vragen? Hopelijk kan je wel genieten verder van de vakantie.
Als je bij de appgroep wilt stuur je 06 maar naar booknerdrox@gmail.com dan voeg ik je toe :)
 
Ha dames, 
Ik heb niet echt veel nieuws te vertellen. Ik voel me goed, wat meer moe. Wat gevoelige borsten (af en aan) en afentoe druk/pijn in m'n buik, maar heel anders dan menstruatiepijn en het duurt altijd maar kort. Gewoon de baarmoeder die aan het werk is ;) 

We hebben het afgelopen weekend aan de ouders verteld. Dat was erg leuk om te doen. Ik was mega zenuwachtig haha. Mijn moeder is erg trots. 
Deze week vertel ik het nog twee vrienden waar ik erg hecht mee ben en dan is het even afwachten tot na de eerste echo. 

Vanwege de enorme wachtlijsten moeten we al na gaan denken over kinderopvang...poeh.

Hoe gaat het met jullie? 
 
[quote quote=10617574]Ha dames, Ik heb niet echt veel nieuws te vertellen. Ik voel me goed, wat meer moe. Wat gevoelige borsten (af en aan) en afentoe druk/pijn in m’n buik, maar heel anders dan menstruatiepijn en het duurt altijd maar kort. Gewoon de baarmoeder die aan het werk is ? We hebben het afgelopen weekend aan de ouders verteld. Dat was erg leuk om te doen. Ik was mega zenuwachtig haha. Mijn moeder is erg trots. Deze week vertel ik het nog twee vrienden waar ik erg hecht mee ben en dan is het even afwachten tot na de eerste echo. Vanwege de enorme wachtlijsten moeten we al na gaan denken over kinderopvang…poeh. Hoe gaat het met jullie?[/quote]
Heeey, hier al drie dagen af en aan buikpijn gehad. Wel vervelend voel me ook over het algemeen niet super. 'T is niet echt misselijkheid maar er is duidelijk wel wat aan het gebeuren in mijn buik waardoor ik me futloos en gewoonniet zo goed voel. 

Oh zo leuk hé om te kunnen vertellen! Ik vond dat vorige keer ook zo'n speciaal moment, ik ga dat echt nooit meer vergeten. Iedereen aan het wenen ?
ik ga wachten tot na de eerste echo omdat het vorige keer toen niet goed was. En ik wil vermijden dat ze zich zorgen gaan maken. Dus hopelijk dit keer een goede echo zodat ik het blijde nieuws kan brengen.
Met kinderopvang ga ik ook wachten tot na de eerste echo. Bij ons is dat een extra lastige omdat we naar de andere kant van het land willen verhuizen maar nog niet exact weten waar we gaan belanden.. deze week een bod doen op een huis en hopelijk weten we dan snel meer.
 
 
Hier verder ook niks nieuws, voel verder nike haha. Maar goed ben ook pas 5 weken. Vind het toch altijd meer echt klinken vanaf 7 ofzo.
Hier is opvang nooit een probleem geweest maar ik woon dan ook in Drenthe dus stuk rustiger.
We zijn vandaag wel naar de nieuwe opvang ivm verhuizing wezen kijken en naar de achool voor de oudste. Deze kruimel zal er met de tijd gewoon bij in rollen op de opvang.
 
Goedenavond allemaal
Allereerst gefeliciteerd iedereen. ik heb nog niet alles gelezen maar vind het leuk om hier mee te schrijven. Vanmiddag positief getest. Megaspannend want afgelopen jaar drie miskramen gehad. Ik weet ook niet precies wanneer m'n nod is want m'n cyclus is nog een beetje in de was na de laatste miskraam eind februari. Voor zover ik berekend heb eind januari. 
 
Welkom Mariek
Als eerst gefeliciteerd en breken dus spannende tijden aan voor je gezien de miskramen. Hopelijk mag deze goed blijven gaan het hakt er na 1x al zo in laat staan na 3x.
We hebben inmiddels ook een app groepje als je je daarbij zou willen voegen, niks verplicht natuurlijk :)
 
Terug
Bovenaan