[quote quote=10617574]Ha dames, Ik heb niet echt veel nieuws te vertellen. Ik voel me goed, wat meer moe. Wat gevoelige borsten (af en aan) en afentoe druk/pijn in m’n buik, maar heel anders dan menstruatiepijn en het duurt altijd maar kort. Gewoon de baarmoeder die aan het werk is ? We hebben het afgelopen weekend aan de ouders verteld. Dat was erg leuk om te doen. Ik was mega zenuwachtig haha. Mijn moeder is erg trots. Deze week vertel ik het nog twee vrienden waar ik erg hecht mee ben en dan is het even afwachten tot na de eerste echo. Vanwege de enorme wachtlijsten moeten we al na gaan denken over kinderopvang…poeh. Hoe gaat het met jullie?[/quote]
Heeey, hier al drie dagen af en aan buikpijn gehad. Wel vervelend voel me ook over het algemeen niet super. 'T is niet echt misselijkheid maar er is duidelijk wel wat aan het gebeuren in mijn buik waardoor ik me futloos en gewoonniet zo goed voel.
Oh zo leuk hé om te kunnen vertellen! Ik vond dat vorige keer ook zo'n speciaal moment, ik ga dat echt nooit meer vergeten. Iedereen aan het wenen ?
ik ga wachten tot na de eerste echo omdat het vorige keer toen niet goed was. En ik wil vermijden dat ze zich zorgen gaan maken. Dus hopelijk dit keer een goede echo zodat ik het blijde nieuws kan brengen.
Met kinderopvang ga ik ook wachten tot na de eerste echo. Bij ons is dat een extra lastige omdat we naar de andere kant van het land willen verhuizen maar nog niet exact weten waar we gaan belanden.. deze week een bod doen op een huis en hopelijk weten we dan snel meer.