Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gezellig hoor Lauu, forum is daar op dit moment de perfecte plek voor ;)
Mijn "welkome" klachten zijn op dit moment:

misselijk gevoel, maar niet kunnen spugen
zeer realistische dromen waar altijd 3 onderwerpen van de dag ervoor aan bod komen
zeer gespanne en gevoelige borsten
licht gevoel in m'n hoofd
een iets sterkere geur
Gevoelige en aanwezige darmen

Klinkt nu als een negatief lijstje maar boven dit alles overheest het super blije gevoel.. ookal is het allemaal nog wat onwerkelijk.

@Molliee, haha gelukkig. Het is heerlijk om even van je af te schrijven. Gewoon omdat je het verder zo geheim houdt haha..
Ik heb die dromen niet en ook (nog) geen gespannen borsten. Hoeveel weken denk je dat je bent Molliee?

[quote quote=10127774]
@Stiekemmeelezen Ik heb je toegevoegd aan het rijtje [/quote]
Liiieef! 
Ik heb de volgende symptomen:

Hoofdpijn 
Misselijk (mentaal?)
Opgeblazen/irritante darmen
Druk heel laag in buik/bij schaambeen
Uitblijven van puisten
Licht in m'n hoofd
Heel vroeg wakker iedere dag
Hyperrealistische dromen 

Denk dat dit het wel zo'n beetje is momentee

[quote quote=10127811]@Molliee, Hoeveel weken denk je dat je bent Molliee?[/quote]
Ik denk morgen 5 weken.
Symptonen zijn volgens mij bij iedere vrouw en zelfs zwangerschap weer anders.

[quote quote=10127824] Ik denk morgen 5 weken. Symptonen zijn volgens mij bij iedere vrouw en zelfs zwangerschap weer anders.[/quote]
Oh dan lopen we gelijk. Ik morgen ook 5 weken,  vermoed ik!
Ja dat lijkt mij ook hoor. Schijnt per vrouw en idd zelfs per zwangerschap te verschillen maar was even benieuwd hoe jullie je voelen :)

Leuk allemaal nieuwe meiden, welkom!
Vind het ook heel fijn hier lekker mee te kletsen omdat verder in de omgeving nog niemand het weet. We gaan het alleen mijn ouders as vrijdag vertellen (mijn moeder ziet het waarschijnlijk toch wel aan mijn hoofd voordat ik uberhaupt iets vertel ;) ). Verder wachten we sowieso tot na 15 nov, maar ik denk bij het gross nog wel langer.
Ik heb mij ook aangemeld voor Moeders voor Moeders, morgenavond komt er iemand langs (breekt de wachtperiode tenminste een beetje op :p).

Ik had 26 nov me 1ste afspraak maar ik was een held om toch te bellen of ik voor het weekend kon omdat ik dan richting me schoonfamilie ga die niet in de buurt woont.. scheelt weer een weekje spanning.. ik mag ook 22 nov ? spannend meiden
Succes met alles

Mijn klachten 
Lage rugpijn
Pijnlijke borsten
Last van banden pijn als goed is ..
En heeeeel erg moe

Maar voor de rest dol gelukkig ?

Terug
Bovenaan