Uitgerekend Juli 2019 ♡

Spannend Kyara! 
Mijn moeder zei vorige week ook al.. het zou me niets verbazen als je zwanger bent, je ziet er anders uit haha

Dag dames! 
Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Vanmorgen positieve test gehad! 
Super spannend, 1 kindje maar wel 2e zwangerschap! Afgelopen augustus helaas miskraam met 9 weken gehad. Geloof het nog niet echt, eerst een bevestiging van een echo.. helaas zal dat nog even duren. Als alles goed gaat dan rond 6 juli uitgerekend ? 
Liefs

Hoi dames,
gisteren toch maar een digitale test gedaan omdat ik de andere 4 lichte streepjes en 1 wat donkerder nog niet helemaal kon geloven, maar die gaf duidelijk zwanger 1-2 aan. Super blij al is het allemaal zo onwerkelijk.
De 27e mogen wij voor de 1e echo. En volgens de berekeningen rond 7 juli uitgerekend. 
Mijn symptomen tot nu toe:
's nachts wakker worden, krampjes in onderbuik/lies, soms rommelende darmen en een opgeblazen gevoel.
Ik hoop voor iedereen dat alles goed blijft gaan en dat we mogen genieten van een mooie zwangerschap. 

Welkom Luf & Lewie, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik heb een vraagje dames, ik heb zaterdag een etentje bij zo'n sushi restaurant met wat vriendinnen. Nu lust ik sowieso geen sushi, maar denken jullie dat ik wel gewoon gegrilde groenten en rijst en bijvoorbeeld garanalen kan eten? Ik lees over eventuele kruisbestuiving, maar dat moet met alle garen en verhitte producten geen probleem zijn toch? 
Wat denken jullie? En hier evt ervaring mee uit vorige zwangerschappen?

@Iewie+Gebruiker1009; Ik heb je toegevoegd aan het rijtje 
@Luff: gefeliciteerd, wanneer mag je voor de eerste echo? :)
Aangepast: (31-10-20y18)
Begin november MamavanJav
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen
22 november Bloesem + Molliee + Gebruiker10095993
23 november Juuno + Verrassingvanons
27 november Iewie
30 november Mamaofthree

Hoop dat het voor ieder goed gaat lopen meiden :) 

Even iets anders damesss. Ik ben niet de handigste, want snap niet hoe ik me gebruikers naam moet veranderen naar mijn eigen naam !! Help

Groetjes denise

Terug
Bovenaan