Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi ladies,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik had afgelopen zaterdag een positieve test en ben (volgens mijn eigen berekening) 7 juli uitgerekend! Ik sluit me dus graag aan bij jullie groep :)
Het is mijn tweede zwangerschap, ik heb al een zoontje van bijna twee. Ik vind het weer zo bijzonder! Ik ben vooral moe maar verder nog niet zo heel veel kwaaltjes. Al merk ik dat ik ook al wat feller kan reageren op dingen of opvliegender ben... Ik had mijn vorige zwangerschap ook best wel stemmingswisselingen, een soort pms voor gevorderden, herkent iemand dat?
Datum voor de echo heb ik nog niet... 
Ik kan ook echt niet wachten om het iedereen te vertellen... We vertellen het deze week wel al aan onze ouders, maar ik weet niet hoe lang ik het voor me kan houden om het vrienden en collega's (ik werk in een klein team) te vertellen...

[quote quote=10127921]Even iets anders damesss. Ik ben niet de handigste, want snap niet hoe ik me gebruikers naam moet veranderen naar mijn eigen naam !! Help Groetjes denise[/quote]
Rechtsbovenin zie je een plusje, als je daar op klikt kun je kind/zwangerschap toevoegen, hier kun je ook je gebruikersnaam wijzigen!

@molliee Thanks! Wat betreft de sushi denk ik dat het wel kan. Mijn verloskundige bij mij mijn vorige zwangerschap zei dat je zelfs sushi kon eten tijdens je zwangerschap als het maar bij een goed Japans restaurant was. Ik heb het voor de zekerheid toch maar niet gedaan, maar lijkt me dat je gegrilde groenten en garnalen dan wel kan eten.

Welkom alle anderen, het wordt al een aardig groot clubje ;-) @Lauuu onze datum voor de echo is veranderd naar 22 november, zou je dit willen aanpassen? 
Verder voel ik me al twee dagen heel goed, eigenlijk maakt dat me onzeker. Ik lees bij jullie over kwaaltjes, ik heb nergens last van, ben wat misselijk geweest maar nu al twee dagen niets. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Ik denk dat gegaarde producten eten wel kan. Lijkt me niet dat de rauwe producten en de gegaarde producten nog met elkaar in aanraking komen na het bereiden, maar zeker weten doe ik het niet... 
Waar ik altijd sushi ga eten ligt het in ieder geval altijd netjes op aparte bordjes, maarja hoe het er achter de schermen aan toe gaat??? 

Herkenbaar Noek, dat opvliegende stukje Haha! Ik moet me soms echt inhouden merk ik! Had ik mijn vorige zwangerschap minder volgens mij. Ik heb ook een zoontje van nu 17 maanden en volgens mij lopen we nu gelijk, grappig! 

Gezellig dat we al met zoveel zijn, nu hopen op allemaal goede echo’s! Bij mij komt morgenavond ook iemand van moeders voor moeders. Weer even een test doen, voor de geruststelling ook weer fijn! 
Ik heb inderdaad ook dat mijn klachten er wisselend zijn en soms ook dagen helemaal niet aanwezig zijn! Dit maakt me dan ook zo onzeker! Voel me liever beroerd, dan voel ik me echt zwanger.. stom is dat he? 
Klachten die ik heb ( dus wel erg wisselend): 
hoofdpijn
Veel en realistisch dromen
misselijk
zere borsten en gevoelige tepels 
(vr)eetbuien
avondeten staat me dan juist weer wat tegen.. 
Inderdaad erg fijn hier af en toe even te kletsen en het toch te kunnen delen. Al hebben wij het al wel aan mijn moeder en zus verteld en aan mijn schoonvader. We hadden inderdaad mijn zoontje een t shirt aangedaan met ‘grote broer’ erop. Niemand zag het! Haha! 
Wat betreft de sushi, volgens mij kan dat ook hoor! Ik heb het alleen mijn vorige zwangerschap niet gedaan, omdat ik weet dat ik mezelf naderhand toch gek maak of het niet zo zou zijn geweest dat.. maar ken meerdere mensen die het wel gewoon doen. 

Succes met wachten allemaal!!! 

Terug
Bovenaan