Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoe gaat het verder met iedereen? 
Bij mij blijft het op en af gaan ene moment nergens last van andere moment heel moe af en toe een vlaag van misselijkheid. ..
En savonds zit mn broek echt strak wist niet eens dat het mogelijk was met 7 weken .. 
Kijk echt uit naar de tijd dat we het iedereen gaan vertellen nog 2 weekjes wachten..  
Het kerstdiner van mn schoonouders is bij ons we willen een foto van de echo op de menukaart zetten en in een sjiek envelopje op het bord leggen bij iedereen.. 
En mijn ouders wil ik t denk ik gewoon vertellen met een leuk kadootje als jullie worden opa en oma ..  

[quote quote=10142703]
Hoe gaat het verder met iedereen?
Bij mij blijft het op en af gaan ene moment nergens last van andere moment heel moe af en toe een vlaag van misselijkheid. ..
En savonds zit mn broek echt strak wist niet eens dat het mogelijk was met 7 weken ..
Kijk echt uit naar de tijd dat we het iedereen gaan vertellen nog 2 weekjes wachten..
Het kerstdiner van mn schoonouders is bij ons we willen een foto van de echo op de menukaart zetten en in een sjiek envelopje op het bord leggen bij iedereen..
En mijn ouders wil ik t denk ik gewoon vertellen met een leuk kadootje als jullie worden opa en oma ..
[/quote]
Met mij gaat alles goed? af en toe moe en wat zeurende steken, maar verder heb ik geen klagen? ik heb hetzelfde probleem met mijn broeken inderdaad, heel lastig als je het geheim moet houden haha. 
Leuke manier van vertellen!! Wij hebben een slap gegeven met de tekst jullie worden opa en oma aan onze beide ouders op de 8 weken. Ben nu 9+2 en heel blij als we het kunnen gaan vertellen? volgende week dinsdag termijnecho en dan gaan we dat weekend beginnen met zachtjes aan beetje vertellen?

Net termijn echo gehad, alles zag er goed uit!  Zoooo opgelucht en nu gaan we er echt van genieten. Vandaag op precies 11 weken zwangerschap gezet, kindje mooi gegroeid en een hartje❤️ 
We zouden lekker uiteten om het te vieren, haha... maar ben net vandaag weer super misselijk... Ging eindelijk paar dagen beter...
nou ja, ander keertje maar ?

Wauw, gefeliciteerd Ize! Wat een verhaal...
Anneke en Proudmom nog steeds alles in orde?
ik voel me sinds een paar dagen minder moe en misselijk. Moet wel wennen aan dat de familie en meer vrienden het nu weten. Sommigen waren totaal in shock, anderen helemaal in de gloria. En iedereen heeft het er continu over, voel me een soort wandelende baarmoeder ipv nog gewoon mezelf! 

Terug
Bovenaan