Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi! 
Ik lees al een aantal weekjes topics en dacht; nu ga ik ook maar eens wat schrijven. :)
Ik ben 30 juli uitgerekend, nu dus 7+1 weken zwanger. Aankomende maandag (17 dec) 1e echo.
Dit is mijn 3e zwangerschap.. Vorig jaar mei curratage gehad, ik was onverwachts zwanger met een Mirena spiraal. Afgelopen 13 september een miskraam gehad met 6,5 week. 
Nu dus extra spannend en hoop heel erg dat het dit keer allemaal goed gaat! 

Vanmorgen de termijnecho gehad ? Alles helemaal prima! Uitgerekende datum paar dagen naar voren gehaald: 3 juli 2019. Nu precies 11 weken dus. Geweldig om het hartje te horen en zien en de kleine te zien bewegen. Nu lekker eindelijk het nieuws delen met de mensen om ons heen. ❤️

Ben ik eindelijk ook weer eens, ik heb telkens problemen met inloggen. Elke keer als ik reactie typ krijg ik dat ik uitgelogd ben en kan ik weer opnieuw beginnen. Hoop dat het nu wel goed gaat met reageren.
ik had vandaag de 1e echo. Hebben een kloppend hartje gezien. De schatting is 6w4d maar ik weet bijna wel zeker dat ik verder ben. Denk zelf 7/8 weken. 9/1 de termijnecho. Gelukkig een stuk minder misselijk de laatste dagen. 

S-w wat fijn dat je het eindelijk mag vertellen naar dat moment kijk ik zo uit maar nog even geduld! 
Iedereen weer fijn goede echo's! Wat heerlijk toch! 
Ik weet niet wie het vroeg maar ik doe nu 2 weken mee met moeders voor moeders   het valt me reuze mee allemaal en vind het niet zo erg om in de kan te plassen haha :)

Pepperi en S-W wat fijn? 
Ik doe ook niet mee met moeders voor moeders. Dit is Mn 2e zwangerschap, in juli was t helaas niet goed gegaan, heb hierom niet zo behoefte om met dingen mee te doen.
Over de buikpmvang en t verschil van de 2cm in 4 dagen. Vanmorgen na t ontbijt opnieuw gemeten en nu was ie weer 81,5cm ? in de loop van de dag komt er dus gewoon 2cm bij in omvang door de darmen en vocht vasthouden ofzo. OMG. ? dat is best wel veel Haha. 

Ohnoo ik maak iets mee dat niet zo fris is ? 
Ze kwamen vandaag mn kratje omwisselen van moeders voor moeders.. 
Komt mijn vriend aan met t nieuwe kratje zegt ie had jij alles vol geplast of een paar lege ertussen. 
Hebben ik een half gevuld kratje ?? en in 1 lege fles zat aan de onderkant een gat.. 
Beetje slordigfoutje morgen even bellen 

Wij hebben vandaag onze 2e echo/termijnecho gehad. En wat wat dat leuk, eerst wel in spanning, maar zodra we hartje zagen kloppen puur genieten! Ik was zo verwonderd dat het kindje al zo beweeglijk is, zo schattig. Helemaal verliefd :) 11 juli 2019 is onze datum!

Wat een goede berichten fijn zulke mooie echo's! Kan ook niet wachten tot we het tegen iedereen kunnen vertellen maar nog een paar weken geduld hebben. Hoe gaan jullie het vertellen? Iemand nog leuke ideeën?  

Terug
Bovenaan