Uitgerekend Juli 2019 ♡

Succes vandaag proudmom laat je weten hoe het was? 
De spanning was weg bij mij door de eerste echo maar merk nu toch wel dat de spanning weer terug aan het komen is. Vannacht heel de nacht wat steekjes gehad in mijn onderbuik en mn misselijkheid is helemaal weg.. (tis ook nooit goed he!) 
Maar goed gelukkig vanavond om 20:00 uur nog even een kijkje in mn buik :) 
Dit weekend heeft iemand uit de familie laten weten dat ze zwanger zijn... merk dan toch wel pure jaloezie haha alhoewel ik heel blij ben voor hun! Maar ik wil het ook van de daken schreeuwen!!! 

Spannend anneke.. vanavond weer een echo :), geniet ervan! Hoever ben je nu?
Hier ool even aan t rondkijken voor positie broeken. Vooral eind van de dag last van een op gezette buik. Nu ook een broek aan met de knoop los ?. Nu 8 weken,  lijkt me raar toch dat broeken nu strakker beginnen te zitten?

Wat is er veel gebeurd de afhelafge dagen .Proud mom en Anneke wat vervelend zeg dat bruin bloedverlies. Wel fijn Anneke dat je al een goede echo hebt gehad. Succes vandaag. Ik heb ook vanmiddag mijn eerste echo ben dan ongeveer 8 welen. Zo spannend!
MammavanB ik heb dat ook vooral smiddags en savonds

Spannend Anneke!! Veel plezier!! 
MammavanB ik ben nu 9 weken en loop ook al ruim een week met mijn knoop los haha! Dus je bent niet de enige. Is volgens mij heel verschillend per persoon. Een vriendin van mij is 20 weken en loopt nu nog in haar eigen kleding, maar die heeft van zichzelf wel maatje 34. 

Hallo allemaal, ook ik ben in juli uitegerekend. Dit is compleet onverwacht. Er was mij namelijk verteld na 7 weken zwangerschap dat ons kindje te klein was en moesten een week later terug komen voor een echo.Helaas was dit geen goede echo er bleek geen kindje meer te zijn. We hebben 2 weken afgewacht tot de miskraam opgang kwam, maar er gebeurde niks, voelde me al die tijd hondsberoerd :( Uit eindelijk naar het ziekenhuis gegaan om de miskraam op te wekken met medicijnen. Hele uitleg en uiteindelijk een laatste controle echo gehad... oh my God... bleek er gewoon al een kindje in mij te groeien, met hartslag inmiddels 10 weken zwanger, perfect volgens schema..Er is bij mij een grote fout gemaakt door verkeerd te echoën... Wat een rollercoaster, we wisten niet of we blij moesten zijn of huilen van schrik. Zelf de gynaecoloog had dit nog niet eerder meegemaakt. Maar goed morgen mag ik voor Mn termijnecho naar het ziekenhuis..Ben dus nu echt dood zenuwachtig..... Mn emoties zijn de afgelopen tijd zo heen en weer geslingerd.pffff sorry voor mn lange verhaal dames ? moest het ergens kwijt...

Wow Ize, wat een heftig verhaal.. slordig dat ze niet eerst een echo hebben gemaakt voordat je uitleg kreeg voor het opwekken.. ik hoop voor je dat morgen een mooie echo word en dat je daar van kan genieten ⚘

Ik ben vandaag 7 weken en 4 dagen voor diegene die het vroeg :) en ook ik zit vooral savonds met een open broek.  ? 
Wauw ize wat een verhaal:eek:! Hopelijk morgen een goede echo! Maar daar ga ik wel vanuit als ik het zo lees! 
Proudmom Hoe laat heb jij je echo ik ben zo benieuwd naar hoe het bij jou gaat? 
De dag duurt hier weer eens een eeuwigheid als ik denk dat de echo pas vanavond is ?

Ize wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig hebben ze nog een controle echo gedaan. Succes morgen met je echo.
Ik heb net de echo gehad. Ik ben 8 weken en 5 dagen zwanger. Kloppend hartje en zag er goed uit. Zo bijzonder om te zien.
Anneke en proudmom succes straks met de echo ik hoop voor jullie allebei op een goede echo!

Terug
Bovenaan