Uitgerekend Juli 2019 ♡

wat een bizar verhaal Ize! Maar wat ontzettend fijn dat t goed blijkt te gaan! Gefeliciteerd!
Anneke en proudmom: Wat fijn dat het beter gaat en de goede echo's!
vanochtend schrok ik me kapot! Een 'plasje' dun helderrood bloed. Ben 8+3. Maargoed, geen stolsels maar wel in de zenuwen. Volgens internet 95% kans dat t onschuldig is. En geappt met de vk, die zegt ook dat ik me niet druk hoef te maken. (geen buikpijn geen stolsels) 31e pas termijnecho. Maarja...ben toch zenuwachtig om naar t toilet te gaan...
met kerst gaan we t onze ouders vertellen. Na termijnecho ook aan vrienden.
mijn broeken zitten sinds week 5 al niet fijn. In de auto uit mn werk telkens mn riem wat los. 

btw...aan de ene kant kijk ik er echt naar uit om het te delen en te vertellen... Maar aan de andere kant vind ik t ook heerlijk dat ik nog geen goed bedoelde maar niet gevraagde adviezen krijg...

Gelukkig dat de echo weer goed was Anneke en super fijn dat je elke week mag langs komen! En wat een leuke manier om het mooie nieuws te gaan vertellen.
Ize wat fijn dat je eindelijk kan gaan genieten na wat je al hebt meegemaakt gelukkig dat alles goed gaat! 
Wat schrikken Sani, wel handig dat je met je verloskudinge kan appen en hopelijk kan ze je wat geruststellen en was de bloeding eenmalig. Wachten op de volgende echo duurt altijd zolang. 
Bij mij ging het beter bloedverlies was zo goed als bijna over maar sinds vanmiddag helaas weer rood en bruin bloedverlies heb wel heel veel gelopen vandaag heb het idee dat het daar misschien mee te maken kan hebben ook de buikpijn want zodra ik goed rust gaat het wel weer wat beter en hoop dat het nu wegblijft natuurlijk.
Ik krijg helaas geen extra controles had ik wel enigszins verwacht omdat ik al een keer een keizersnede heb gehad.
Hoeveelste kindje is dit van jullie?
Broeken zitten inderdaad helemaal niet lekker meer haha draag liever een legging en anders ook maar alvast op zoek naar een leuke zwangerschapsbroek.

Doe  jullie trouwens mee met moeders voor moeders of gaan jullie nog mee doen of juist niet?
Ik wil wel mee doen heb in mn vorige zwangerschap ook meegedaan maar twijfel nu nog wanneer het juiste moment van aanmelden is ivm dat bloedverlies en angst en nog niet wil dat andere ervan af weten. Maar heb nog even de tijd om te kijken wanneer. :) 

Fijn, allemaal goede berichten.
Vandaag voor t eerst nadat ik wakker werd van n baby droom ( deze x was t n meisje ?) in Mn zwangerschaps boek geschreven. Hebben jullie ook zon boek aangeschaft? 
Vandaag weinig klachten alleen idd ondergoed, pyjamabroek beginnen vervelend te zitten. Nu steeds meer kijken naar wat nog lekker zit. Buikvang is 2cm gegroeid na meten 4dagen geleden. Bizar vraag me af of ik wel goed had gemeten, ga dit nu ff bijhouden, leuk??

Wat een bizar verhaal Ize! Gelukkig dat alles goed is nu lekker van gaan genieten!
Hier vanmiddag de hele tijd buikpijn gehad gelukkig geen bloedverlies maar voelt toch meteen onzeker.
Dit zal ons 3e kindje worden. Spannend proudmom zo blijf je elke keer is een onzekere tijd... 
Ik heb 2x meegedaan aan moeders voor moeders 1x daarvan werd het later een miskraam dus ik wacht nu wel iets langer voor ik mij weer aanmeld. 
Mijn buik is wel al echt zichtbaar hoor ik wist ook niet dat het zo snel kon ?

Wat mooi dat dat je daarover droomt Kershje en zeker leuk zo'n zwangerschapsboek wil ik ook halen als ik wat verder ben. :)
Gebruiker10099197 begrijpelijk dat je dan wat langer wacht met aanmelden. 
Hopelijk is je buikpijn inmiddels over.
Heeft er iemand al een doppler in gebruik of is dit van plan? Zo ja welke reden jullie aan of juist niet? 

voor mijn mn eerste kindje. Heb gelijk na een positieve test een bullet journal gekocht. Ook handig voor afspraken bij vk enz. Cyclus in uitgetekend. Verder nog erg weinig....wil van alles haha. Wil er ook het verloop van gewichtstoename en buikomtrek in weergeven en echo foto's. pagina met namen verzinnen...babyuitzetlijst, kadolijst misschien. Jullie nog leuke ideeën?
doppler kan pas vanaf week 12 toch? Ik weet niet of ik dat ga doen. Hier zou ik iedere week bij het hartjesspreekuur langs kunnen om te luisteren bij de vk.

Terug
Bovenaan