Uitgerekend Juli 2019 ♡

Jeetje wat een verhaal Ize! Hoop op een mooie echo morgen en dat jullie dan weer een beetje tot rust komen en blij kunnen zijn. 
Ik mag woensdagochtend voor de 2e echo (de termijnecho). Ben nu 10 weken en 3 dagen. Kan niet wachten! Heb het nu wel even moeilijk met het vele ziek zijn, zonder dat je nog echt voelt dat er een kindje in je buik zit. Dus ons kleintje weer zien zal me erg goed doen denk ik! 

Jeetje wat heftig Ize maar gelukkig dat ze nog een echo hebben gemaakt. succes morgen! 
Begrijpelijk dat de dag zo lang duurt Anneke succes vanavond hopelijk weer een mooie echo geniet ervan.
Mijn echo is gelukkig goed gegaan was een mooi kloppend hartje te zien! 
Ze wist niet waar het bloedverlies vandaan kwam alles zag er goed uit.
Was een normale echo via mn buik. Ze zei wel dat t nog risicovol is omdat ik pas 7 weken en drie dagen ben en ook wat betreft het bloedverlies maar voor nu ben ik wel heel blij en enigzins opgelucht al blijft het natuurlijk spannend. 

Wauw super alleen naar goed nieuws bij iedereen.. 
Nog heel even geduld en hopelijk kan ook ik zometeen goed nieuws melden 

Wauw super alleen naar goed nieuws bij iedereen.. 
Nog heel even geduld en hopelijk kan ook ik zometeen goed nieuws melden 

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.. dat doet me echt goed.
we hopen en duimen zeker voor een mooie echo morgen.
Wat een mooie berichten lees ik bij jullie! Super! 

Zie jeetje wat een nachtmerrie! Gelukkig heb je nu een goede echo gehad, hoop dat je je snel over de schok heen kunt zetten en kunt gaan genieten. 
Wat fijn proudmom. Tegen mij zei de verloskundige t zelfde omdat ze me toen schatte op week 7. Volgende week di termijnecho blijft toch spannend omdat t de vorige x zo vroeg is gemaakt. 
Heb 1 zwangerschaps broek gevonden jeeeej ?. Had er 8 besteld en maar 2 paste ik pfff. Zon zoektocht welke past niet normaal. ook 2 maillots van h&m en 1 panty. Die maillots zijn echt aanraders zitten heerlijk tegenover die panty dacht eerst miss zijn die wel niet mooi bij wolle jurkje maar staat goed! Ha na t avondeten gaat mijn broek ook meteen uit em pyjamabroek aan al zit die ook niet meer zo fijn drukt ook al in de buik. 

Jeeej! Mijn rijstekorrel is een bosbes geworden ? en het hartje klopt op volle toeren...! 
Sinds woensdag is dat minimensje wel 4 mm gegroeid ? 
Volgende week maandag mogen wij weer even langskomen... Mijn vk zegt als ik jou zo minder onzeker maak door iedere week een keertje te kijken dan doen we dat toch dus daar ben ik heel blij mee ?

Terug
Bovenaan