Uitgerekend Juli 2019 ♡

Heb trouwens vanmorgen mijn urine laten nakijken bij de dokter de assistente zag wel wat bacteriën dus ze gaan het even verder onderzoeken en bellen morgen ochtend terug ben benieuwd.  

Wij zetten een foto op het kaartje van ons kerstmenu en leggen het in sjieke envelopjes op de borden..En mijn ouders geef ik een  kadootje met iets van julie worden opa en oma omdat het bij ons de eerste is in de familie..   Kan ook echt niet wachten ben zoo benieuwd!

Ik had vanochtend ook een goede echo en intake! Het hartje klopt en ik ben even ver als ik al dacht 7 w 5 d! Echt een raar wormpje is het om te zien. Maar ik ben zoo blij. Het zag er allemaal perfect uit.3 januari de termijnecho. Ik doe ook al een paar weken mee voor moeders voor moeders. Is niet echt veel werk en vanaf volgende week 3 weken winterstop. 

Dat stellen ze pas vast bij de termijnecho hier. De metingen gaven aan dat ik 7 weken 3n 6 dagen was. Ik dacht zelf 7 weken en 5 dagen. Dus als ik mijn eigen telling aanhoud kom ik op 28 juli.

Fijn goede echo's en dat jullie mee doen met MVM. Ik wacht nog even tot het bloedverlies iniedergeval stop want heb helaas nog steeds bruin en rood bloedverlies het komt en gaat heel vreemd. Wel een goede echo gehad vanmorgen ben alleen terug gezet van 8 weken naar 7 weken en 5 dagen. Leuke ideeën om het te vertellen! 

Terug
Bovenaan