Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad alles zag er goed uit. Baby was precies gegroeit zoals die moest groeien in vergelijking met de vorige echo dus ik ben erg blij. Over 2 weken de termijnecho en daarna maken wij het bekend

Hier gaat ook alles zijn gangetje maandag weer even kijken tijdens een echo. Heb met vlagen hele erge braakneigingen en duizeligheid er komt dan niets uit erg vervelend maar goed het hoort erbij zullen we maar zeggen. Heb zo'n zin om te gaan vertellen tegen iedereen kan bijna niet meer wachten.. Wat vervelend proudmom dat he nog steeds wisselend afscheiding hebt maar als je echo goed was zal het wel meevallen.. bij mij is de bruine afscheiding gestopt.. Wel vind ik t echt raar en vreemd om nu geslachtsgemeenschap te hebben.. ? mn vriend begint een beetje te klagen  maar ik durf niet ??? haha superstom

Anneke het kan echt geen kwaad. Doe het anders wat voorzichtiger? Misschien voel jij je wel beter bij dat idee. Het is ook best gek, een kindje in je buik en dan seks hebben en sperma erin.. bizar. Maar het kan echt allemaal haha. Kan absoluut geen kwaad. 

Hier gaat alles goed! Afgelopen donderdag de termijnecho gehad, wat toch wel even spannend was, ondanks dat ik geen enkele rede had om het spannend te vinden. Werd m 7 uur wakker en kon met geen mogelijkheid meer in slaap komen. Gelukkig bleek het helemaal goed te gaan. De baby lag er mooi voor, bij het op mijn buik zetten van het apparaat was het al meteen zichtbaar; een mooi compleet kindje. Iniminie en het blijft spannend, maar met 11+5 durf ik echt wel wat meer te genieten.Waar ik heel blij mee ben en zeker net zo veel van geniet is mijn vriend. Hij straalt aan een stuk door, wrijft constant over mijn buik en kan echt verliefd naar de echo-foto's kijken. Gister zei hij tegen iemand dat ik een beetje langzaam ben met uitbroeden; als het aan hem lag, kwam het morgen al, zoveel zin heeft hij in onze baby. En dat nadat we vorig weekend een heel weekend hebben opgepast op een baby en een peuter en hij toen 's nachts 5x wakker is gehuild en mocht helpen poepluiers verschonen... 

Aahw wat schattig, gebruiker 1009! Laat je maar lekker verzorgen! En top van de echo. anneke, ik vind het ook raar om seks te hebben. Sowieso heb ik minder zin en het voelt ook gek, de vagina zit veel meer dicht ofzo. Hopelijk voelt t snel weer wat normaler en komt mn lust weer terug. 

Terug
Bovenaan