Uitgerekend Juli 2019 ♡

Mamatweeduizendnegentien zou best kunnen dat ik even verkeerd heb gekeken naar die data van die winterstop van MvM hoor. Ik zie wel wanneer er geen kratje meer terug komt en wanneer er weer een staat.Ons leven is nu ook seksloos. Door de misselijkheid en 'zware maag' heb ik er gewoon echt geen zin in. Bovendien lig ik meestal al een paar uur te slapen op de bank voordat we samen naar bed gaan en dan wil ik vooral doorslapen. Ik hoop dat ik vanaf het tweede trimester weer wat meer energie heb. Die arme mannen. Eerst moeten ze zo'n beetje op commando en nu mogen ze niet meer. Ik ben er trouwens niet bang voor en heb ook voordat ik misselijk was wel gewoon seks gehad.Maar aan de andere kant hoeven zij niet halve dagen met hun kop in een teiltje te hangen en kunnen ze gewoon genieten van eten. Eten helpt tegen de misselijkheid bij mij maar ik vind het vaak echt een straf om iets naar binnen te moeten werken.

Haha mooi omschreven Dwaallichtje. Echt precies dat, eerst klagen omdat t gedwongen was ivm eisprong, en nu klagen omdat er niks meer gebeurt. Ach ja, alles voor een goed doel. vervelend dat je zo misselijk bent! Ik dacht twee weken geleden: oh nu wordt jet echt erg, maar na twee dagen goed misselijk te zijn is het nu helemaal weggetrokken. Heb helemaal geen klachten op dot moment. En niet een keer overgegeven... moet een zegen zijn, maar ook wel weer eng. Wel nog steeds alleen maar zin in zoete dingen. Nog nooit zoveel hagelslag gegeten als nu haha. 

Haha ja dat seks is wat he mooi gesproken dwaallichtje. Bij mij werd het de vorige twee keer het tweede simester wel weer iets beter met de zin erin maar derde simester ook weer minder dikke buik en elke keer harde buik erdoor. Gelukkig komt het na de bevalling als de hormonen weg zijn weer allemaal goed. Nu af en toe maar beetje zin maken 

hier zelfde verhaal. Totaal geen zin of eigenlijk gewoon heel de dag zo moe dat ik gewoon wil slapen. Toch in t weekend er maar even eroverheen zetten, moet mn man ook niet verwaarlozen ;)super schattig 6602! Door mijn echo's met 5,5 en 6,5 week, ging t bij mijn man ook echt leven. Kijk al uit naar 31 dec voor de termijnecho!

Hallo dames ,allemaal gefeliciteerd. Ik ben nu 8 weken dinsdag ben ik 9 weken zwanger. Op 23 juli uitgerekend wij hebben met 6 weken ook een echo gehad.24 dec hebben wij de echo en de eerste kerstdag gaan wij het onze ouders vertellen. Dan doen wij de echo in een foto kerstbal met een beetje sneeuw.zijn er nog meer die het met kerst gaan vertellen en nog meer leuke iedeetjes? 

Hallo dames ,allemaal gefeliciteerd. Ik ben nu 8 weken dinsdag ben ik 9 weken zwanger. Op 23 juli uitgerekend wij hebben met 6 weken ook een echo gehad.verder veel moe en en het liefste heel veel slapen.24 dec hebben wij de echo en de eerste kerstdag gaan wij het onze ouders vertellen. Dan doen wij de echo in een foto kerstbal met een beetje sneeuw.zijn er nog meer die het met kerst gaan vertellen en nog meer leuke iedeetjes? 

Hallo dames ,allemaal gefeliciteerd. Ik ben nu 8 weken dinsdag ben ik 9 weken zwanger. Op 23 juli uitgerekend wij hebben met 6 weken ook een echo gehad.verder veel moe en en het liefste heel veel slapen.24 dec hebben wij de echo en de eerste kerstdag gaan wij het onze ouders vertellen. Dan doen wij de echo in een foto kerstbal met een beetje sneeuw.zijn er nog meer die het met kerst gaan vertellen en nog meer leuke iedeetjes? 

Anoniem, wij lopen echt gelijk.. ik ben dinsdag ook 9 weken en de 23ste uitgerekend :).. leuk! Ik ben niet zo van de creatieve manieren.. ik vertel het gewoon.. ?Vandaag de intake bij de gyneacoloog. Ben benieuwd.. weet niet wat ik kan verwachten..

Terug
Bovenaan