Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wat is het rustig hier... hopelijk een goed teken dat het goed gaat met iedereen! Hier gaat alles volgens mij nog wel goed... veel loze braakneigingen maar verder nergens geen last van..Buiten dat ik mega zenuwachtig ben om het volgende week tijdens kerst bekend te maken!  Vind het vooral spannend omdat niemand het van ons verwacht wij waren altijd diegene die zeiden kinderen dat is niets voor ons.. Dus hopelijk denken ze niet gelijk dat het een "ongelukje" is! Vanavond nog een echo om te kijken of alles nog prima verloopt maar ik zie weinig reden waarom niet Dus de spanning hiervoor valt mee! Verder merk ik wel dat ik echt moe ben hoor, krijg weinig gedaan.. ik heb een eigen paard en normaal was ik er fulltime mee bezig terwijl ik nu blij ben als ik er geweest ben..Daar voel ik me regelmatig wel schuldig over.. :( maar goed hopelijk trekt het iets bij als we het iedereen verteld hebben dat scheelt toch weer een stressfactor.. :) Fijne week iedereen! ???☃️ 

MammavanB, O super leuk! Dat wij gelijk lopen. De intake heb ik vorige week gehad bij de verloskundige praktijk. Echt alles wordt gevraagd en door genomen . Hoe ging het bij jou?

Hier ook nog steeds alles goed? morgen avond 21:00 uur termijnecho.. spannend!!! Kan echt niet wachten. Wel beetje moe en jank op tv al als iemand bij wijze van spreken een vlieg dood slaat, maar verder echt nergens last van. Af en toe beetje last van trekkende buik. @Anneke; dat van je paard herken ik. Ik heb er ook 2, maar normaal was ik er niet weg te slaan en nu is dat wel iets anders. Nou is het wel zo dat ik al even uitgeschakeld was door een hernia, dus mijn paarden worden in ieder geval nog gereden grotendeels door anderen. Ik zit zelf op 10 minuten rijden paar keer per week vanwege mijn rug. Ben zoooo blij dat we het bijna gaan vertellen!!??

Jeej! Net weer een goede echo gehad :) die framblij is weer 8 mm gegroeid dus gaat aardig hard nu ?.. Omdat we het volgende week gaan vertellen mag ik van te voren ook nog een keer langskomen dus ik ben heel blij met mijn verloskundige.. Ja gebruiker1009886 Wij zijn ook heel blij als we het kunnen gaan vertellen kunnen allebei niet meer wachten eigenlijk! 11 januari heb ik de termijn echo?

Jeej! Net weer een goede echo gehad :) die framblij is weer 8 mm gegroeid dus gaat aardig hard nu ?.. Omdat we het volgende week gaan vertellen mag ik van te voren ook nog een keer langskomen dus ik ben heel blij met mijn verloskundige.. Ja gebruiker1009886 Wij zijn ook heel blij als we het kunnen gaan vertellen kunnen allebei niet meer wachten eigenlijk! 11 januari heb ik de termijn echo?

hoi dames! Ik wil mn man graag een cadeautje geven. Afgelopen 1,5 jaar heeft hij het met mij flink te verduren  gehad (stress werk, stress studie die ik nog naast mn werk doe, hormonen in de menstruatieweek + de teleurstellingen....) hij heeft ongeveer hele huishouden overgenomen ivm tijdsdruk werk en studie. En nu dat beter verdeeld is (minder gaan werken) ben ik onwijs moe ivm de zwangerschap ;)hebben jullie leuk idee? Zit aan het boekje te denken, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! (maar hij is geen boeken lezer, wel tijdschriften zoals quest)btw, op een ander oud forum zag ik vrouwen die een kraampakket hadden gemaakt voor hun man. Ook heel grappig en leuk. (maar dat duurt nog ff)

Anneke wat super fijn dat je weer een echo heb gehad! En dat mini goed is gegroeid! Ik moet wachten tot de 31e.... Wil wel met kerst aan familie vertellen, maar eigenlijk pas na de termijnecho aan vrienden

Terug
Bovenaan