Uitgerekend Juli 2019 ♡

Jaa, Wij doen hetzelfde hoor met kerst tegen familie en vrienden die close zijn en na de termijn echo het werk en natuurlijk Facebook waardig ?Leuk een kadootje voor je man! Indd ik zou ook denken aan een pakketje met vanalles erin met papa spulletjes.. Maar dat is misschien nog wat vroeg ook leuker voor een later stadium.. Waarom verras je hem niet gezellig met een etentje en geef je tijdens het etentje een kleinigheidje voor super man en toekomstig super papa :) 

Helemaal in de wolken! Net de termijnecho gehad en alles was helemaal goed! Zo bijzonder om te zien hoeveel het alweer gegroeid is en om het hartje ook te horen❤️ We zijn 3 dagen naar voren gehaald, dus 11-07-2019 uitgerekend i.p.v. de 14e❤️ Dus nu officieel 10+5❤️Groetjes Jessica  

Hier nu 9+1.. de 31ste de termijn echo ?? ik pas mijn broeken niet meer, mijn darmen zijn goed opgezet en knoop loslaten van mn broek werkt niet?..

Wat fijn meiden weer een goede echo! Lekker de feestdagen in zo!Leuk idee om het met kerst te vertellen in zo'n glazen kerstbal met een echo erin. Wij willen alleen toch nog de termijnecho afwachten en die hebben we de 29e.Wat lief Sani! Boekje en etentje is bijzonder genoeg voor een man denk ik ook. Veel plezier alvast lief dat hij zoveel voor je klaar stond de afgelopen 1.5 jaar je hebt een goeie kerel te pakken dus. 

Hier trouwens ook al echt een buikje pas mijn kleren nog wel maar als een strakke shirts aan zou hebben moeten mensen het zeker al zien. Nu als het goed is 8+5 weken. De eerste zwangerschap was er pas met 20 weken echt een klein bolletje haha

Goedemorgen,Wij hebben gisteren de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen. Heel bijzonder! Nog steeds wel onwerkelijk.We hebben het mijn collega's en de familie wel al moeten vertellen, omdat ik er zo ziek van ben en momenteel niet werk.Vandaag 8w en 3d zwanger. Uitgerekende datum is 28 juli. Precies wat ik zelf ook had berekend.

Hoi allemaal,Wij verwachten ons tweede kindje 22 juli. De termijnecho is gepland voor 2 januari. Volgend jaar dus pas.. Ik vind het erg moeilijk om het nieuws 'verborgen' te kunnen houden. Aangezien we beide wel van een borrel houden en er nu veel feesten maar ook verjaardagen zijn. Dit is ook de reden dat we het onze ouders al een paar weken weten. Toch vind ik het moeilijk om van zwangerschap te kunnen genieten.
Vorig jaar met ons meisje was de kans op ZIKA aanwezig en was ik net begonnen met een nieuwe baan, waar ik uiteindelijk toch ontslagen ben vanwege de zwangerschap (4mnd) (niet als reden natuurlijk). Helaas heb ik nog steeds geen werk weer kunnen vinden. Steeds krijg ik terug dat het gesprek en CV goed is maar iemand anders net op een bepaald punt meer ervaring heeft -.-'. Nu zit ik op het punt dat ik het maar opgeef. Als ik in het nieuwe jaar wordt aangenomen wordt met 3 maand zwanger zit ik met hetzelfde probleem als vorig jaar. Heeft iemand ook zo'n probleem

Sorry voor het hele verhaal, ik moest het even kwijt! 

Terug
Bovenaan