Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hee, betreft t werk vind ik dat ook lastig. Ik kwam er eind van mn proeftijd achter.. Vind t spannend om te gaan vertellen. Ik vertel t de dag na kerst op werk, wil t nu toch wel kwijt en dan hoef ik niet meer op te letten met wat ik aan doe haha. Ben dan bijna 11w ws. Deze week vroege echo gehad en pas in t nieuwe jaar termijn echo dan krijg ik n nieuwe manager Haha en ik zeg t liever tegen de manager die ik nu heb dan, hallo ik ben.. ik ben trouwens zwanger tadaaa? Ik weet zeker dat t dan ook steeds leuker zal worden, nu weten nog heel weinig mensen t. Op oudjaar zeg ik t tegen n paar vriendinnen die ik dan zie, en na de termijn test van de vrienden enz. Zin in ?

Goedemorgen mommy's, Even een vraagje, hoe denken jullie over haren verven tijdens de (prille) zwangerschap? Wel of niet doen? Ik twijfel namelijk heel erg. Het is wel ''nodig'' (grijze haren en verkeerd geverfd tijdje geleden waardoor nu groene gloed is) om te verven maar wil natuurlijk geen risico nemen wat betreft de zwangerschap dus anders is het gewoon pech voor de feestdagen mn kleine wonder gaat uiteraard voor. Lees en hoor namelijk verschillende verhalen. Had wel begrepen dat ammoniak het ergste schijnt te zijn en dat gebruikt mijn kapster toevallig al niet meer.

@Xproud-momx je kan gerust je haar verven hoor tijdens de zwangerschap. Ik ben kapster en naar mijn weten heb ik nog nooit gehoord dat iemand er iets van opgelopen heeft. Het is natuurlijk wel een chemisch proses waardoor sommige mensen het liever niet willen doen. Maar het is zo'n kleine hoeveelheid dat het geen invloed heeft op je baby. Maar je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt! 

Bloompje bedankt voor je reactie, dat hoor ik ook vaker inderdaad zegt mn eigen kapster ook maar vanmorgen ook nog even voor de zekerheid de assistante van de verloskundige gesproken en die raad het af vooral de eerste drie maanden. Of het moet volledig natuurlijk product zijn of een kleuring wat er zo uit is maar liever niet zei ze. Maar dat is ook zo waar je je zelf prettig bij voelt kiezen. Ik wacht toch maar liever wel tenzij ik wat anders kan vinden  :) 

Heb een druk weekend dus wens bij deze alvast iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!Op naar de zomer van 2019 duurt nog heel lang maar kijk er nu al naar uit ;)

@chantal wat heftig met dat zika virus, kunnen ze dat uiteindelijk op een echo vaststellen?Ik ben ook de vorige 2 kids werkloos geraakt. De eerste keer heb ik toen zo snel mogelijk iets anders gevonden en daar tot ruim 20 weken m'n mond gehouden om de proeftijd door te komen. Dat liegen viel me zo zwaar dat bij de tweede keer zwanger en werkloos ik het open speelde met solliciteren gevolg ik heb 13 maanden solliciterend thuis gezeten met een ww uitkering daarin dan wel nog bevallen en verlof en nu weer aan het werk dus.Ik zou zeggen doe wat goed voelt ik vond liegen vreselijk maar zolang thuis zitten vond ik ook wel heftig. Dit keer ben ik gelukkig zwanger geraakt net na mijn contractverlenging dus nu geen gelieg en geen thuis zitten. Er waren hier nog meer meiden zonder symptomen he? Nog steeds geen last van? Ik hier niks geen vermoeidheid geen gevoelige borsten niet misselijk. Blijft toch wel spannend zo terwijl symptomen niks hoeven te zeggen... Volgende week de termijnenecho daar kijk ik wel naar uit.Ik heb mijn haar ook gewoon laten verven tijdens zwangerschappen in inderdaad de kapper heeft nooit gezegt dat het niet kan. 

Wow tot 20 weken verborgen gehouden, wel knap zeg. Erg dat het moet he.Meer dames geobstipeerd? Ik heb zoveel pijn met naar de wc gaan en breng er veel tijd door?. Nu lijnzaadolie gehaald, hopelijk helpt het. Heb dit nog nooit gehad, echt niet fijn... verder nog steeds veel misselijk, maar kan het wel binnenhouden. Elke dag een middagdutje nodig ook, slaap dan op de bank (was altijd te onrustig om tussendoor te slapen, maar nu ben ik zo weg). 

Hallo allemaal! Ik zou mijn haar ook niet verven de eerste 3 maanden.. dan kan het zeker ook niet verkeerd zijn:) Hier gaat alles zijn gangetje heb door de dag heen wel heel veel last van braakneigingen maar er komt niks uit.. ook erg vermoeid en nergens puf voor. Ook regelmatig een keer duizelig dus al met al flink wat kwaaltjes maar ben er toch stiekem wel blij mee haha alleen jammer zo voor de feestdagen ik heb nergens trek in ?  Lepeltje lepeltje ik heb het juist andersom ? voorheen had ik regelmatig last van een moeilijke stoelgang en nu kan ik vlot 2x per dag...Veel water drinken, kiwi's op nuchtere maag schijnen goed te helpen! Ik wens iedereen alvast een hele fijne kerst! Wij gaan het komende kerstdagen langzaam aan tegen iedereen vertellen en mijn vriend en ik zijn allebei mega zenuwachtig en niet te genieten hahaha maar kijken er wel echt naar uit dat iedereen het weet!

Terug
Bovenaan