Uitgerekend Juli 2019 ♡

Vervelend van jullie werk meiden... je werkgever mag je inderdaad niet ontslaan als je zwanger bent maar in de praktijk doe je er denk ik niet zoveel aan. Ik ben zelf zzp'er, iemand ervaring met het aanvragen van die uitkering?

He allemaal, Helaas heb ik deze kerstavond heel vervelend nieuws.. vanmiddag met de echo bleek dat het hartje met 8.5 weken gestopt was met kloppen.. En dit terwijl we het morgen en overmorgen tegen ouders en schoonouders wilde vertellen.. alles was er klaar voor.. Het slaat in als een bom helaas.. het ene moment kan ik helder nadenken en denk ik er was iets niet goed jammer maar volgende keer beter en het andere moment zie ik alles verdrietig en somber.. nu is het afwachten of het vanzelf eruit komt.. Donderdag weer een afspraak bij de vk om eventuele vervolg stappen te bespreken..  zoals medicatie of curetage... Voor nu wend ik iedereen een fijne kerst wij gaan het proberen te verwerken en op maar nieuwe kansen.. Veel geluk allemaal??

Ohh Anneke, wat heftig!! Ik zou bijna zeggen met meerdere goede echo’s: ze hebben het toch wel goed gezien hè??!Je weet dat dit kan gebeuren, maar je gaat er niet van uit! Je toekomst wordt even anders weer. Hopelijk kunnen jullie dit een plekje geven. Ik wens jullie alle goeds en positief nieuws in 2019!!Sterkte!! ?

Oh jeetje wat heftig Anneke, heel erg zeg. Veel sterkte! Wens je ondanks het verdriet ook een fijne kerst toe en hopelijk meer geluk in 2019! 

Ahh nee, wat erg Anneke! Heel veel sterkte! ? Ik heb vorige week maandag bloed af laten nemen voor de NIPT. Vanwege de feestdagen kan de uitslag wat langer duren. Ik maak me niet veel zorgen, maar wil het er wel graag op hebben zitten. Alle mensen dichtbij ons weten het nu. Met oud&nieuw zet ik nog een leuke foto op social media. Fijne kerstdagen allemaal! 

Och Anneke! Heel erg veel sterkte!! ?  kan me voorstellen dat het ijskast als een bom. Nog eens extra zo met de feestdagen en je het nieuws wilde gaan delen. Hopelijk meer succes in 2019! Mocht het zo ver zijn, Laat je het dan ook even weten in deze groep?

Terug
Bovenaan