Uitgerekend Juli 2019 ♡

Haha oh Anneke, dat heb ik dus normaal! Hele systeem op zn kop dus. Spannend he, om het te vertellen! Verwachten ze het bij jullie? Zal vooral heel leuk zijn! Mooi moment. Die gezichten zijn goud. Veel plezier! Ik zie op tegen de Kerst omdat ik zo moe ben. Moet nog gedichten in elkaar draaien maar de inspiratie is ver te zoeken nu ?. Ga liever met winterslaap.had een heel lief pakketje van een vriendin opgestuurd gekregen met allemaal babykleertjes, zo schattig!  Dus eerste spulletjes zijn in huis nu. Verder wacht ik nog even tot de termijnecho vrijdag, superspannend... 

Hoi allemaal!Wij hebben gisteren een goede termijnecho gehad en hebben het iedereen nu ook verteld! Familie wist het al, maar dit was ook erg leuk. We wonen in een klein dorpje, en het nieuws ging als een lopend vuurtje, haha. We hebben het gedaan via een Whatsapp kerstkaart.. "na een pup en kittens is het nu tijd voor het echte werk.." ;-)Verder lees ik veel herkenbare dingen. Voor dames met obstipatie: ik drink elke dag 2 dagen roosvice laxo en dat lijkt iets te helpen..Fijne feestdagen allemaal, en veel plezier voor iedereen die het dan gaat vertellen! :-D

Gefeliciteerd Sandra! Ben je nu 11 weken? Ga je de nipt nog doen, of een geslachtsecho? Leuk die whatsappkaart! Wij hebben ook twee kittens haha. Leuk zo’n dierenboel. Ik ga straks die roosvicee halen, dank voor de tip!

Lepeltjelepeltje, ik ben nu 11+3. We gaan geen nipt doen, maar wachten tot de 20 weken echo en kijken dan of alles goed is. Wij hebben zoiets van, er worden maar 3 dingen getest, van de 1000 dingen die er misschien niet goed kunnen zijn. En van de nevenbevindingen ga je je misschien alleen maar meer (onnodig?) zorgen maken..Ik heb zelf een erfelijk syndroom waar niet op getest kan worden. Dus spannend is het sowieso voor ons :)De roosvice duurde bij mij een paar dagen voor het in mn systeem zat zegmaar, dus even een paar dagen proberen!

wij gaan het zo aan mn ouders vertellen. (met kerst aan mn broers) Vind t best spannend. (ze hebben al 4 kleinkinderen van mn broers) maarja ik ben enige dochter en de jongste (al ben ik inmiddels al 30...)we hadden 2 weken geleden slabbetjes besteld met tekst: Deze slab is voor bij opa & oma. Helaas zijn ze niet aangekomen :(.wij doen ook geen nipt, alleen als bij de 20 weken echo iets gezien wordt. Mn man wil graag weten wat het wordt, maar ik niet...dat wordt nog wat.

Hoi allemaal,  Ik ben 4 juli uitgerekend van ons 2e kindje   zo leuk allemaal  onze dochter word ik n april 7  dus het is weer een tijdje geleden voor ons  maar  net zo leuk spannend   en zij leeft zo mee. En is trots  dat ze grote zus gaat worden,   hoor en lees graag jullie verhalen Groet Emmy 

Hallo meiden,  Allemaal gefeliciteerd! Ik ben momenteel 10 weken zwanger van mijn 4de kindje. Voor mijn partner wordt het de eerste! Zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen!  Groetjes Karin

Dames, ik ben nu 11.1 en heb laatste tijd zovaak last van steken. Komt dit iemand bekend voor?Het zijn voornamelijk steken bij het opstaan, strekken, bukken en dergelijke, maar soms ook geheel zomaar. Iemand die dit ook ervaart of herkent? Zo ja, wat kan het betekenen?

Terug
Bovenaan