Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dames, vraagje: ik heb wat roze slijm verloren vanavond. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Online lees ik tegenstrijdige berichten en maak me meteen zorgen :( 
Mijn laatste ongesteldheid startte op 2 okt, kan het dan vandaag innestelling zijn en dat ik daarom wat bloed verlies? Of gaat er iets mis? Het was echt roze.. Niet rood of bruin..

DWelkom Noek, en gefeliciteerd! ❤️
Verassingvanons zwangerschaps symptomen komen en gaan, en daar kan je soms heel onzeker van worden! Ik heb ook de ene dag meer last van kwaaltjes dan de andere dag. 100 gedachten gaan dan door m’n hoofd wanneer ik er minder last van heb. Gister had ik bijvoorbeeld echt nergens last van van. ‘s Avonds voelde ik wat steekjes in m’n buik en de paniek sloeg meteen toe, ik was gelijk bang dat het niet goed was. Maar alles gaat nog goed gelukkig. Ik voel me af en toe ook zo onzeker, ik merk nu al dat deze zwangerschap heel anders is dan de zwangerschap van mijn zoontje. Lastige daaraan is dat ik bepaalde dingen ook niet echt kan vergelijken. 
Stiekemmeelezen de innesteling zal het niet geweest zijn aangezien die al geweest is. Het kan zijn dat je baarmoeder nu tijdens je zwangerschap gevoeliger is, waardoor er soms een adertje springt. Dat kan zorgen voor een heeeeel klein beetje bloed, of in jouw geval wat roze afscheiding. Je hoeft je hier echt geen zorgen om te maken hoor, zolang je geen helderrood bloed (met of zonder stolsel) verliest. ?

[quote quote=10127999]Stiekemmeelezen de innesteling zal het niet geweest zijn aangezien die al geweest is. Het kan zijn dat je baarmoeder nu tijdens je zwangerschap gevoeliger is, waardoor er soms een adertje springt. Dat kan zorgen voor een heeeeel klein beetje bloed, of in jouw geval wat roze afscheiding. Je hoeft je hier echt geen zorgen om te maken hoor, zolang je geen helderrood bloed (met of zonder stolsel) verliest. [/quote]
Dank voor je geruststellende woorden :) ik wacht gewoon af. Vind het zo spannend allemaal. 
Iemand tips om het niet op te laten vallen dat ik niet drink. Dit weekend een trip met m'n werk op de planning en ik ben echt slecht in liegen ? 2 avonden alcohol afslaan gaat echt moeilijk worden zonder op te vallen.. 

Goedenavond, ik ben 3 juli 2019 uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ben heel benieuwd of jullie al iets voelen...?

liefs, LCK

Wij willen het rond sinterklaas vertellen aan onze ouders en naaste familie dmv een sinterklaas cadeau met hint. Ik ben dan waarschijnlijk 9 a 10 wk.
Bij mijn dochter hebben we destijds tot 12 wk gewacht (ze is nu bijna 2,5). Bij mijn zoontje na 10 wk verteld (hij is nu 13 maand) want toen kreeg ik al opmerkingen over mijn buik (ik werd veel sneller dik en mijn buik was ook groter qua kilo's viel 't wel mee).
Dus ik denk dat 't tot 10 wk verborgen houden al best een kunst wordt want mijn buikspieren zijn er niet beter van geworden na twee zwangerschappen kort achter elkaar.
Verder merk ik dat ik vooral op moet letten dat mijn dochter niks hoort en napraat tegen oma  en opa. De kletskous verteld alles door ?
Mbt  klachten die verdwijnen : bij mijn eerste zwangerschap had ik met  7 weken ineens echt nergens last meer van en daar was echt niks aan de hand. Lekker genieten van de weinig klachten de dus 

Gedeelde smart is halve smart, fijn om hier onzekerheden te kunnen delen. Ik heb ook maar weinig kwaaltjes en klachten wat dan juist weer onzekerheid geeft

@stiekemmeelezen , de verloskundige gaf bij mij aan dat ik bij twijfel altijd even kan bellen. Wellicht dat dit ook geruststelt :)

Hoii meiden, leuk, de groep wordt al groter!!
@Noek en LCK: gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Verassingvanons, ik ga je datum aanpassen! :)

Terug
Bovenaan