Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wat een verdrietig nieuws zo met kerst! Ik snap dat je emoties alle kanten op gaan.... Had je ook totaal geen voorgevoel voor de echo?Sterkte meis hopelijk kun je evengoed een klein beetje genieten van de feestdagen

Oh wat enorm verdrietig Anneke. En zo onverwacht. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je veel steun in je omgeving. Pfoe, dat hakt er wel in. Merk dat ik erg zenuwachtig ben voor de echo vrijdag. Soms is het lastig genieten met al die verdrietige verhalen. 

Beste Anneke,Heel veel sterkte lieve meid! Laat je emoties lekker los en communiceer veel met je partner, zo kan je het iig beter verwerken als dit jou helpt. Ik hoop dat je hierna weer gauw gelukkig mag zijn met mooi nieuws! @lepeltjelepeltje ik heb vrijdag ook de termijn echo en ben dit keer heel erg zenuwachtig en zelfs een beetje angstig vergeleken met mn 1e kindje. De verhalen houden je wel wat scherper dat niet alles zo vanzelfsprekend is!

Net een telefoontje van de verloskundige met een goede uitslag na de NIPT (+nevenbevindingen)! Ging er al helemaal vanuit dat de uitslag door de feestdagen pas in het nieuwe jaar zou komen. Fijn, toch weer een zorg minder! Jullie een beetje lekker kunnen eten met kerst? Ik zag er best tegenop, omdat ik nogal selectief ben in wat ik wel en niet naar binnen krijg op het moment, maar het ging heel goed en de families hadden er super goed rekening mee gehouden!Volop cadeautjes gehad voor de baby, super leuk! Ik vond het wel lange dagen en hou het ‘s avonds niet zo lang vol. Dat wordt een extra dutje met oud&nieuw ?

Hallo allemaal!Ik sluit me ook aan bij dit topic. We zijn 14 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Spannend, maar op dit moment vooral heel vermoeiend. Zelfs met fietsen houd ik mijn man niet meer bij ?Ik kijk uit naar alle verhalen en berichtjes. Groetjes, Margreet

Hoe laat heb jij de echo morgen Ummie? Laat je weten hoe t ging? Gefeliciteerd S-W! Wat een opluchting! Nu (nog meer) genieten! Wij hadden ook echt leuke cadeautjes gehad voor de baby! Hopelijk is morgen alles goed, dan ga ik proberen er wat meer voor open te staan. 

Hoii,Gefeliciteerd allemaal! Ik durf eindelijk nu ook blij te zijn. Vanochtend voor de derde keer echo gehad. Ivm miskraam had ik vroege echo alleen eerste keer niks te zien, tweede keer wel maar nog steeds angst. Vanochtend was de termijnecho en ben 23 juli uitgerekend??Nog steeds wel beetje bang maar toch al heel blij dat we nu uitgerekende datum hebben en de kleine al goed heb zien bewegen.Zit alleen nu in twijfel of we het aan de rest van familie en vrienden ook bekend gaan maken. Wat zouden jullie doen?

Terug
Bovenaan