Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Ik zou het nu zeker bekend maken, wanneer anders? Het blijft spannend tot je je baby in je armen hebt, maar nu is een goed moment denk ik! 

Lepeltjelepeltje bij ons zoontje hebben we het bekend gemaalt toen ik 12 weken was. Toen ik zwanger was van de tweede al bij 7/8 weken ongeveer. Dit werd dus miskraam en sommige wisten dit nog niet dus kreeg soms ongemakkelijke vragen.Nu met deze zwangerschap wil ik het dolgraag wereldwijd bekend maken om zo maar zeggen, maar ben ook pas 10 +2.  

Oh wat heb je de termijnecho dan snel gehad! Nou je kunt ook wachten tot 12 weken natuurlijk. Naar van je miskraam... heb je nu wat meer vertrouwen? Ik had een miskraam bij 5 weken, dat wist nog bijna niemand. Daarom wacht ik nu tot de termijnecho om het wereldkundig te maken, maar morgen mag iedereen het weten als de echo goed was. Het kan altijd nog misgaan, maar dan heb ik hopelijk ook de steun die ik nodig heb van mensen in mijn omgeving. 

Lepeltjelepeltje ja bij de echo hiervoor had ze ongeveer gerekend en zou ze uitkomen rond de 11 weken maar de kleine was dus iets kleiner dan 11 weken vandaar dat termijn zo vroeg was. Jaa die 2 weken wachten moet nog wel lukken denk?MammavanB ooehhh leuk! Wanneer heb jij de volgende echo weer. En veel last van kwaaltjes?

Spannend allemaal!! Ik heb 17 januari de termijn echo. Dan ben ik bijna 12 weken. Ik ben nu 9 weken zwanger. Heb helaas een keelontsteking. Hopelijk kan dit geen kwaad voor de baby. Heeft iemand hier ervaring mee? 

En heeft iemand al iets van een buikje? Ik zie wel dat mijn lichaam aan het veranderen is. Maar ben benieuwd wanneer je het gaat zien ! 

Hallo allemaal. Vandaag mijn Eerste echte echo gehad. Ik heb al meerdere echo’s gehad ivm een miskraam eind oktober. Daarna wonderbaarlijk heel snel weer zwanger geraakt. Ik dacht vandaag negen weken te zijn, maar ben vandaag dus 9+3 en dus nog net in juli uitgerekend. Alles zag er goed uit en heb 8 januari de termijn echo. Zo onwerkelijk nog steeds, dit ook omdat ik me totaal niet zwanger voel want ik heb namelijk helemaal geen kwaaltjes. Tja... ik weet het daar mag ik me heel gelukkig mee prijzen ?. Wel vind ik het allemaal reuze spannend want dit is onze eerste. Leuk om hier mee te kunnen lezen. Liefs 

Terug
Bovenaan