Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dream,  maandag mogen we weer ?? erg veel zin in..Qua kwaaltjes.. ik heb vrij veel last. Erg misselijk, vreselijk moe, brandend maagzuur en ontstoken tandvlees. Voor de maagzuur en tandvlees gebruik ik wel iets. Bloompje; bij mij begint het te komen. Ik ben nu 10 weken en 2 dagen, wel zwanger van de 2e en wat ik echt veel lees is dat je bij een 2e zwangerschap sneller een buikje krijg. Weet natuurlijk niet of dat echt zo is ?

MammavanB, ja ik ook ontzettend moe en me ijzer was toch 8.8.  Ooh maandag schiet alweer op. Bloompje ik ben nu ook 10 +2 en als ik een wat strakker shirt aan heb dan is er wel al klein beetje wat te zien. Voor mij is dit dan ook niet eerste zwangerschap. Maar kan heel goed hoor dat je al iets kan zien ken mensen in me omgeving die ook al vrij snel een buik kregen.Gevavi weet hoe je je voelt. Je bent heel erg blij dat je weer zwanger bent, maar tegelijk speelt er ook wat angst. Het liefst heb ik gewoon elke week een echo?

MamavanB en Dream: 23 juli is een mooie datum, ook ik ben dan uitgerekend! 20 december zelfs al termijnecho gehad...

Lepeltjelepeltje ik heb om 11:15, en jij? Zal het zeker laten wetend, vind het echt super spannend.Bloompje, ik ben nu zwanger van de 2e en zie wel al een buikje. De familie vind het dit keer ook echt heel duidelijk, terwijl het bij de vorige pas tegen het eind te zien was. Maar mooi rond is het niet hoor hahahah voel me eerder gewoon dik van al het vette eten hihi

Ummie hoe ging het bij jou?ik heb net een goede termijnecho gehad. Heel bijzonder, hij bewoog en sprong heel erg op en neer. Konden het gezichtje goed zien en de beentjes en armpjes. Verder leek alles goed! Volgende week bloedprikken, voor waarden en de nipt.Mijn uitgerekende datum is bijgesteld naar 16 juli (van 18). Gevavi, had je topics toen gevolgd met je miskraam, echt bijzonder gegaan. Ik was ook meteen na mijn miskraam weer zwanger. Zelfde schuitje dus. Hopelijk gaat nu alles goed en kun je nu wat meer genieten! 

Ik ben ook 23 juli uitgerekend, wat toevallig zo veel met dezelfde datum! Op dit moment al 2 goede echo's gehad door eerdere miskramen extra echo's gekregen, 10 januari met de 12.5 week de termijn echo. Dit word ons eerste kindje.

Ik heb gister de 2e echo gehad en die was goed! Wat een verschil ten opzichte van de eerste echo zeg.. je kon nu echt al een mini mensje zien! Ik ben vandaag 9+5. Ik heb 8 jan een afspraak bij de verloskundige voor een gesprekje, dan word ook pas de vervolg afspraak gemaakt voor de termijn echo.. maar twijfel toch of ik niet maandag vast telefonisch een afspraak zou maken ivm dat ze anders misschien nog maar weinig plek hebben..? Denk dat ik in ieder geval maandag maar gewoon even bel om het te vragen.

Hahah echt leuk allemaal met dezelfde datum. Ben benieuwd of we weer zo'n heerlijke warme zomer hebben als dit jaar??Heb momenteel wel last van steken onderin. Vind ik niet zo leuk maakt me meteen bang....maar ja dat zal voorlopig wel even blijven denk.

Terug
Bovenaan