Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10148491]Hahah echt leuk allemaal met dezelfde datum. Ben benieuwd of we weer zo’n heerlijke warme zomer hebben als dit jaar Heb momenteel wel last van steken onderin. Vind ik niet zo leuk maakt me meteen bang….maar ja dat zal voorlopig wel even blijven denk.[/quote]Hier ook nog steeds alles goed, maar ook ik heb inderdaad regelmatig last van steken in mijn onderbuik (ben nu 12+1 eerste zwangerschap). Verder voel ik me heel goed, maar ook ik vind dat erg spannend!  Het zal er wel bij horen, maar ben wel erg blij als het weer even ophoudt?. 

welkom voor de nieuwe dames hier! Ik heb as maandag termijnecho om 10:30, ben dan denk ik 11+2. ben erg benieuwd. T is de eerste maar mn buik was altijd erg plat, maar dat is nu al voorbij (behalve sochtends). Hier weet alleen familie t nog. Ze hadden t niet verwacht (vooral schoonfamilie niet) dus de verassing was extra leuk.

Fijn alle goede echo's en uitslagen! Super leuk voor degene die het grote nieuws al verteld hebben! Wij wachten nog even de 12 weken af maar wat duurt dat toch lang. Tel al af tot mijn termijn echo 9 januari.Allemaal een leuke kerst gehad? :)

XProud-MomX bij ons weet de familie en goede vrienden het al dus dat is wel fijn! Maar wij wachten ook nog even tot heel de wereld het mag weten en dat duurt idd lang zeg! Ik wil ook graag de termijn echo af wachten maar weet dus nog niet wanneer ik die heb. Mijn kerst was wel goed, alleen ben steeds misselijk dus niet echt kunnen genieten van het eten. Maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg haha.

Lepeltjelepeltje ja hier ook goede echo gelukkig! Was 11.5 en ben teruggezet naar eerste berekening dus 12.2 (vandaag 12.3). Heb ook gekeken naar de nub theorie en heb mogelijk het idee wat het is hihi. Ben verder heel erg ziek nu, mogelijk iets verkeerds gegeten en dat voelt echt beroerd als je zwanger bent en nog een peuter hebt, maar komt hoop ik goed

Vandaag bij Noppies mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Heerlijk, echt een aanrader! En ze zien er heel leuk en normaal uit. Mijn buikje is nog klein, maar mijn gewone broeken zaten echt niet lekker meer. (13+3) Mooi om te lezen al die goede echo’s en uitslagen! 

Terug
Bovenaan