Uitgerekend Juli 2019 ♡

He meiden. Fijn deze goede berichten! Na bloedverlies te hebben gehad kreeg ik n echo afgelopen vrijdag. Alles was gewoon in orde, springend kind?. Er was helemaal niks meer te zien waar de bloeding vanaf was gekomen, alsof het nooit had plaats gevonden, geen restje niks. Ze schat me nu op 11.4 maar t kindje lag verkeerd om en toen t ging draaien ging ie scheef liggen dus de meting is voor de 2e x mislukt op naar de 3e termijn echo as maandag ?nu moet ik met volle blaas komen . Vorige x ook maar toen moest ik 40 min wachten in de wachtkamer dat houd geen zwangere vol! Haha Buikje groeit goed, nog te vroeg voor Mn positie broek. 

[quote quote=10148704]Lepeltjelepeltje ja hier ook goede echo gelukkig! Was 11.5 en ben teruggezet naar eerste berekening dus 12.2 (vandaag 12.3). Heb ook gekeken naar de nub theorie en heb mogelijk het idee wat het is hihi. Ben verder heel erg ziek nu, mogelijk iets verkeerds gegeten en dat voelt echt beroerd als je zwanger bent en nog een peuter hebt, maar komt hoop ik goed[/quote]Mooi zo! Wat balen dat je zo ziek bent, mijn vriend ook al, buikgriep... hoop dat ik de dans ontspring, moest net wel al naar de wc ojee. Veel sterkte, hopelijk er weer snel bovenop. De nub was echt niet mogelijk bij mij, geen enkele aanwijzing nav de foto’s. Nog te vroeg en hij liet niks zien?. Fijn Kershje! Wel een eigenwijs mannetje/meisje! Hopelijk maandag een goede meting! 

Ja he lepeltjelepeltje. Buikgriep heerst. Ik was mijn handen extra vaak nu probeer daar echt op te letten vooral als je niet thuis bent. Hoop dat t dan weg blijft ?

Hallo Juli mama’s!Ik zou me graag aansluiten bij dit groepje :) Op 20 november had ik een positieve test en ik heb nu 1 echo gehad. Daarbij zei de verloskundige dat ik 22 juli ben uitgerekend maar volgende week heb ik weer een echo en dan kon ze het preciezer uitrekenen. Ik ben super benieuwd! Het is mijn allereerste zwangerschap en ik ben er erg blij mee maar vind het ook heel spannend en eng. Lieten ze bij jullie bij de eerste echo ook geen hartje horen? Groetjes! 

[quote quote=10148844]Hallo Juli mama’s! Ik zou me graag aansluiten bij dit groepje Op 20 november had ik een positieve test en ik heb nu 1 echo gehad. Daarbij zei de verloskundige dat ik 22 juli ben uitgerekend maar volgende week heb ik weer een echo en dan kon ze het preciezer uitrekenen. Ik ben super benieuwd! Het is mijn allereerste zwangerschap en ik ben er erg blij mee maar vind het ook heel spannend en eng. Lieten ze bij jullie bij de eerste echo ook geen hartje horen? Groetjes![/quote]Hee welkom, gefeliciteerd? wij hebben nu 3 echo’s gehad bij alle 3 het hartje gehoord en dan wijst ze aan hoe je moet kijken. (1 termijn echo niet gelukt omdat hij/zij niet goed voorlag). Mijn verloskundige is heel fijn neemt er echt de tijd voor (soms erg lang van stof). Volgende echo ff vragen of ze m laat horen?? Hopelijk krijg ik morgen Mn uitgerekende datum ? mocht om 8.30 bellen of er plek is. Veel succes, geniet ervan

Bij onze eerste echo (7 weken) hebben we het hartje niet gehoord, alleen een knipperende pixel gezien. ? Bij de termijnecho (12 weken) hebben we hem wel gehoord. 

[quote quote=10148763]Oja die steken heb ik ook. Ook soms in mijn vagina dit is geen grap! Op Google (ja niet altijd de beste oplossing) gekeken dat is ook normaal. Iemand van jullie t ook in die regio gehad en dan bedoel ik niet de baarmoeder.[/quote] Hier ook laatste dagen steken in mijn vagina. Vk geeft aan dat dit door de hormonen komt en niet kwaad kan. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben want geen 1 zwangere in mijn omgeving herkende het haha

Terug
Bovenaan