Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd Gebruiker en Sani! Hoe was het vertellen aan de vriendengroep?En dank voor de tips. Ik weet wel wat ik moet regelen, ik vind de keuzes gewoon lastig. Kraamzorg wordt hier niet door de verloskundige geregeld, je moet gewoon zelf zoeken. Omdat je steeds voor zoveel keuzes staat vind ik het best veel bij elkaad. Ik zoek alles altijd tot op de bodem uit en heb nogal last van keuzestress haha. Maak het mezelf niet makkelijk. Geslachtsecho lijkt mij wel leuk, maar weet nog niet of we hem doen. Moet je dat dan bij een apart echobureau doen?  

Je moet sowieso kijken welke kraamzorg er bij je verzekering aangesloten zit. Ik heb toen ook maar zo gekozen.. klinkt gek maar niemand waarbij wij aangesloten zaten hadden anderen weer net niet. Ik heb de intake toen heel prettig ervaren en we gaan nu weer naar t zelfde bureau. Je mag je wensen en behoeften aangeven.We doen de echo bij een  ander bureau. Je kan ook tot de 20 weken echo wachten. Maar ik ben van het gericht shoppen plus ik ben erg nieuwsgierig ?

Heej ik ben nieuw hier.22 juli uitgerekend, en de termijn echo gehad.Voor ons is het ons eerste kindje dus erg spannend allemaal, de 24e normale controle en naar het hartje luisteren, en 31 januari geslachtsbepaling...Onze vk kon volgens de nub theorie het geslacht zien, maar mijn vriend wilde het niet weten omdat hij het niet betrouwbaar genoeg vond haha, ik wil het zo graag weten, iemand ervaring hiermee?

Hey Kershje, dankjewel en jij natuurlijk ook gefeliciteerd!♥️ Ja ik heb 4 januaru de tweede echo en ben dan 11,5 week zwanger. Ik denk dat wij dan wel het hartje zullen horen inderdaad :) Heb er erg zin in! Succes donderdag! 

@lepeltjelepeltje Hii, wat jammer dat je ervaring met de vk niet zo goed was, ik hoop dat het beter word en anders zou ik een andere kiezen. Hoeveel weken ben jij nu zwanger? Bij mn eerste echo was ik 9 weken en de vk zei dat dat te vroeg was om een hartje te horen. Ik hoop dat jij je volgende afspraak een hartje gaat horen! Er komt echt heel veel op je af inderdaad, heb dezelfde vragen als jou. Gelukkig kom ik uit een gezin van 8 dus vraag ik alles aan mn moeder ? Wat fijn dat jou misselijkheid en moeheid voorbij is zeg! Denk dat je je dan ook een stuk fijner voelt. En gelukkig dat de buikgriep minder word.Een buikje heb ik nog niet, ik val juist erg af doordat ik bijna niet eet wegens misselijkheid. Vanaf wanneer krijg je eigenlijk een buikje? Of is dat echt bij ieder persoon verschillend? 

Lepeltje vaak kun je een extra echo ook bij je eigen vk doen maar je kunt ook bij een ander echo bureau doen.Wat leuk dat er meerdere zijn eind januari met een geslacht echo.Ik heb het hartje met de echo gehoord bij 10 weken. Met 9 weken bij de vk kon het inderdaad nog niet. Mamainlove ja ik heb wel ervaring met nub theorie het klopt hier en omgeving tot nu toe allemaal! Dan moet je wel een goede echo foto hebben uiteraard.Ik ben echt al zichtbaar zwanger haha echt erg ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan bij de derde. Bij de eerste 2 had ik het zelf wel door met 12 weken naar mensen om me heen zagen niks. Echt zo'n mooie goede zwangerschaps buik was pas na 25 weken had ik

Bij ons klopte de nub theorie ook de vorige zwangerschap. Maar het ligt er wel aan hoe oud je kindje precies is hoe betrouwbaar die is.Nu bij de derde is mijn buik echt enorm al een ben pas 13.4... Vorige keer ook al met 10 weken verteld omdat ik al vragen over mijn buik kreeg van familie... Hoop dat de groei niet zo doorzet want dan worden de laatste weken nog flink zwaar, ook omdat ik zo lang mogelijk door werk en dus niet echt rust voor de tijd. Vorige twee keer tot op de dag van de bevalling gewerkt dus ga er maar vanuit dat dat nu ook lukt. 

Bij ons klopte de nub theorie ook de vorige zwangerschap. Maar het ligt er wel aan hoe oud je kindje precies is hoe betrouwbaar die is.Nu bij de derde is mijn buik echt enorm al een ben pas 13.4... Vorige keer ook al met 10 weken verteld omdat ik al vragen over mijn buik kreeg van familie... Hoop dat de groei niet zo doorzet want dan worden de laatste weken nog flink zwaar, ook omdat ik zo lang mogelijk door werk en dus niet echt rust voor de tijd. Vorige twee keer tot op de dag van de bevalling gewerkt dus ga er maar vanuit dat dat nu ook lukt. 

Terug
Bovenaan