Uitgerekend Juli 2019 ♡

Goedemorgen!Ik ben 18 juli uitgerekend. 3e zwangerschap. 2e kindje. Ons termijnecho was goed. Alleen ben nu vandaag pas 12 weken. Wat duurt dat wachten dan lang! Tussen de 12 en de 20 weken.Pas 21 januari weer naar de verloskundige met het hartje. Ben helaas al 12 weken verkouden , en sinds 2 weken zere keel. Hoesten en sinds vannacht een ontstoken oor erbij.Helaas kunnen ze niets doen. Uitzingen dus. Verder geen kwaaltjes. Maakt je altijd onzeker dan he. 

Vervelend he die verkoudheid kim de wv. Ik ben ook erg verkouden. Afgelopen week ziek thuis met een zere keel en voorhoofd holte ontsteking. Je immuunsysteem is minder wanneer je zwanger bent.Ik ben nu 10 weken zwanger en merk dat mijn buik wel aan het veranderen is. Ik ben erg slank en het lijkt nu gewoon alsof ik iets teveel gegeten heb. Een ander ziet het niet. En echt een zwangerschapsbuikje is het ook nog niet.  Ik voel wel al een kleine Bolling komen onder mijn navel. 

Die verkoudheid is inderdaad om gek van te worden! Was zo blij dat de misselijkheid zakte en had gehoopt me dan beter te voelen, maar heb er hoofdpijn, hoesten en snotteren voor in de plaats gekregen. Wil niet teveel klagen, maar kom maar door met die energiekere weken! 

Hoe is het bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben normaal gesproken als snel vermoeid, maar nu lijkt het wel heel extreem. Als het aan mij ligt kan ik de hele dag wel slapen. Ik werk ook nog eens onregelmatig dus dat helpt ook niet echt mee. 

@pxxx. Ja de vermoeidheid heb ik ook. Nu niet meer extreem, lijkt iets minder te worden. Vind t ook vaak wel lekker om op Mn vrije dag een middagdutje te doen. 2e trimester krijg je vaak wel weer iets meer energie, ik hoop t wel ? onregelmatige diensten zijn nu wel echt killing. Miss kunnen ze je een beetje tegemoet komen? 

Mijn vermoeidheid wisselt heel erg. Is soms best vervelend als je iets wilt doen.Ik werk onregelmatig in de zorg dus dat bevorderd ook niet echt mijn rust. Als ik moe ben ga ik slapen. Met nieuwjaar mijn laatste nachtdiensten gewerkt voor dit jaar, gelukkig dat mijn werk daar niet moeilijk over heeft gedaan.Wel zit ik nog steeds met een beetje onzekerheid. Ik heb 2 weken terug mijn laatste echo gehad en moet nu nog een week wachten voor de termijn echo. Best onzeker of alles goed is omdat ik alleen moe ben en af en toe gevoelige borsten heb. Hopelijk groeit de kleine goed.

Ik doe de laatste dagen ook vaak een middagdutje als mijn twee kinderen liggen te slapen. Heb het echt nodig maar baal er wel van dat de 1,5 uur die ik dan nuttig zonder kinderen kan besteden aan slaap opgaan. 

Ik heb gehoord dat de vermoeidheid niet perse minder hoeft te worden in het 2e trimester, al hoop ik natuurlijk van wel! Ik werk ook in de zorg maar gelukkig geen nachtdiensten. Wel afwisselend vroege en late diensten of soms ook een gebroken dienst. Op mijn werk weten ze het nog niet, op 2 collega's na. Ik wil wachten tot de termijn echo dan kan ik ook gelijk vertellen wanneer ik uitgerekend ben.@ limburgskindje ik heb ook niet veel klachten behalve wat jij noemt en met vlagen een beetje misselijk. Ik heb de dag na kerst de 2e echo gehad en die was goed. Baby was mooi gegroeid al. Ik moet nu ook even geduld hebben tot aan de termijn echo, daar krijg ik nog een afspraak voor. 

Terug
Bovenaan