Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi lieve meiden,Ben ik weer! Voel me eindelijk weer wst beter na die mogelijke buikgriep of wat het ook was. Ik kan in ieder geval een broodje binnenhouden! Ik ga gewoon wachten tot de 20 weken echo, deed ik ook met de eerste. Opzich gaan de weken zo voorbij en heb ik erna nog genoeg weken om lekker gefocust te kunnen shoppen, al heb ik wel al een sterk gevoel (vooral na de nub theorie) wat het zal zijn, spannend!Ik ben nog wel extreem moe. Val soms heel plotseling in slaap tot m'n kleine me wakkerschudt, hoop zo dat dat in ieder geval weggaat, want wil weer lekker mn normale bezigheden kunnen oppakken. Morgen heb ik een controle bij de verloskundige en moet ik even bloedprikken ivm mn eerdere vit d en ijzer tekort. Ik haar prikken!!Hoop dat alles verder met jullie weer goed gaat!

Goedemorgen,ik ben vandaag 14 weken zwanger. Ik heb nog helemaal geen buikje en ook niet een lichte bolling. Zijn er meerdere die dat nog niet hebben? Ik ben erg onzeker hierdoor, of dat alles nog wel goed is.

Het zou kunnen hoor @beertjel dat je nog geen buikje heb. Iedereen draagt anders en bij de ene zie je sneller een buikje als bij de ander. Dus niks om je zorgen over te maken! 

@beertjel, ik ben nu 13 weken en bij mij is er ook nog niks te zien, ik ben ook nog niet aangekomen. Ik heb alleen savonds na het eten een opgeblazen gevoel..Maar het zegt niks, ik heb gisteren nog een echo gehad en die was helemaal goed. Het komt vanzelf! ^-^

Kan iemand mij vertellen over welke ap juist is? Ik heb namelijk 2 aps. Zwangerschap+ en ouders van nu. Ik ben morgen 10 weken zwanger. Bij ouders van nu is mijn baby nu 5gram en 4,5 cm en bij zwangerschap+ is mijn baby 2 gram en 2,3cm. Het scheelt behoorlijk! Ik vind het verwarrend want ik vind het juist leuk om op deze manier bij te houden maar er klopt niks van voor mijn gevoel. 

Volgens mij zijn al die apps anders. Ik weet alleen dat ik een echo had bij 12 weken, toen was ie 5.5 cm. Volgens mij is die van Zwangerschaps+ iets accurater, ik heb ze ook allebei. 

Dat verschil zie ik ook. Ik vertroyw die van ouders van nu niet. Overal op internet vind ik overigens verschillende lengtes.Ik ven inmiddels 4 weken thuis van werken en wonder boven wonder voel ik me de laatste 2 dagen ineens veel beter. Ik ben 10+5 zwanger. Gelukkig vanavond een echo. Ik vind het super spannend of alles wel goed is.

Hi daar! Ik lees graag met jullie mee.
Hier is de uitgerekende datum 19 juli 2019, 1e kindje en 1e zwangerschap.

In de 13e week van de zwangerschap nu. Hartje gehoord en 2 echo's verder. 

Nu genieten tot en met de 20 weken. 
Dat is weer spannend!Groetjes,

Terug
Bovenaan