Uitgerekend Juli 2019 ♡

Aangepast: (31-10-2018)
Begin november MamavanJav
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen
22 november Bloesem + Molliee + Gebruiker10095993 + Verrassingvanons
23 november Juuno 
27 november Iewie
30 november Mamaofthree

Goedemorgen Dames 
Ook ik sluit mij graag aan bij deze groep!
Door mijn pco weet ik nog niet precies wanneer ik uit gerekend ben maar dat zal denk ik begin juli zijn.  Volgende week woensdag 7 November 1e echo. 
Ik heb 5 testen gedaan geloofde er niks van jaren bezig geweest met hormonen spuiten daarna maagverkleining  en nu zonder hulp zwanger.  
Ik heb veel last van misselijkheid vermoeidheid  en sinds een week nachtmerries. 
Hoop dat bij jullie alles goed gaat. Ik vind het zo moeilijk  het geheim te houden wil het wel van de daken schreeuwen. Hebben jullie dat ook ??

Groetjes Samantha 

Wauw Samantha, wat een lange weg hebben jullie afgelegd. Welkom en gefeliciteerd!!
Ik herken ook dat het geheimhouden erg lastig is haha.
Wat fijn dat je al zo snel een echo hebt!

Hoii allemaal, gefeliciteerd! 
Ik ben voor het eerst in mijn leven zwanger en inmiddels al 33 jaar haha... Als het goed is uitgerekend op 2 juli en heb 13 nov de eerste afspraak (& echo) bij de verloskundige.. Dan zou het bij precies 7weken zijn. 
Heb tot nu toe al veel last gehad van steken en een trekkend gevoel in mijn buik. 1 avond zo erg dat ik huilde van de pijn en niet wist hoe ik liggen moest. Er wordt gezegd zolang je geen bloeding hebt is niks aan de hand. Verder veel last van mijn borsten. Al moet ik zeggen dat het de laatste 2 dagen allemaal wel weer meevalt. 
Misselijk ben ik ook nog niet echt geweest, wel erg bang voor ? heb altijd al een soort overgeeffobie gehad.. Heb wel al meerdere weken geen honger smorgens, dat gewoon bijna niks af krijg. Terwijl ik de laatste 2dagen wel weer gewoon zin had om wat te eten smorgens vroeg. 
Mijn ouders, schoonouders en 2 goede vriendinnen weten het al. Kon het echt niet voor me houden. Nu hopen dat zij wel allemaal hun mond kunnen houden ?

Ik voel me trouwens wel heel erg schuldig naar mijn collega's toe (ook al weten ze nog niks)
Ik zal waarschijnlijk de maanden juni juli aug en sept met zwangerschapsverlof zijn. 
Collega's moeten werk van mij overnemen en misschien ook wel met hun vakanties gaan schuiven. (Want we zijn maar met zijn 6en). Ik was juist degene die de vakantie niet midden in de zomer had gepakt... (heel toevallig precies rond uitgerekende datum, alsof ik het wist haha) 
Ik werk er ook pas 1 maand nu haha.  
Hoe ervaren jullie dit? 

Neusje ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind voor je collega's. Maar ook dat zal echt wel opgelost worden enen de wordt er tijdelijk ieman aangenomen om je werk over te nemen?
Wij hebben een eigen bedrijf daardoor kan ik eigenlijk niet echt met verlof. Mijn vorige twee zwangerschappen heb ik gewerkt tot op de dag van de bevalling en begon ik 4 wk later weer. Ik had ook het geluk dat mijn lichaam dat vol kon houden, ik hoop heel erg dat dat nu weer zo is.
Het enige waar ik wat bang voor ben is het : 'wat als ik een tweeling krijg gevoel' niet dat ik geen vier kinderen zou werken maar de zwangerschap lijkt me zwaarder en dus moelijker vol te houden met mijn werk

Ahh lieve mensen ik moet even van me af praten/ typen! 
Nu heb ik de griep te pakken, ben wel aan t werk maar voel me ontzettend slecht! Daarbij zijn al mijn zwangershapssymptomen ineens verdwenen. Dit maakt me erg onzeker en bang! 

Mensen die ervaring hebben? 

Alvast mijn dank! 

Terug
Bovenaan