Uitgerekend Juli 2019 ♡

welkom gebruiker! Ga je nog voor de bevalling verhuizen? Gezellig met 5 kinderen! Hoe doe je dat, werken jullie beiden fulltime? Wij kijken eerst maar eens hoe eentje gaat bevallen haha, dat is al spannend. En voorlopig wonen we nog klein en centraal in de stad... pfoe ik ben niet meer zo misselijk, maar de middagdutjes zijn nog wel noodzakelijk waar mogelijk! 

Dat klinkt wel heftig TS. Ik hoop dat de ergste klachten nu een beetje voorbij zijn en wegblijven. Lepeltjelepeltje. Zo zijn wij ook begonnen . In het centrum van de stad. Dat ging prima. Met 3 kleine kids toen. Dat was eigenlijk best handig alles op een verdieping en alles bij de hand. Toen de 4e kwam zijn we naar onze huidige woning verhuisd met het idee op zoek te gaan naar een fijn groot familiehuis. Het was niet makkelijk maar dat hebben we nu dus gevonden. Wanneer we verhuizen hangt af van de planning van de aannemer, daar krijg ik de komende week meer zicht op. We werken inderdaad allebei fulltime. Mijn man heeft een eigen bedrijf. Omdat hij zo nu en dan korte periodes in het buitenland werkt (soms een paar weken) kan hij als hij gewoon in Nederland is met regelmaat een dag in de week of een dag in de twee weken vrij zijn met de kids. Ik werk 38 uur, maar flexibel. 3,5 dag op kantoor en de rest vanuit huis. Dat is fijn want ik kan de kinderen dus een aantal keren in de week zelf uit school halen en naar sport/hobby brengen. Daar staat wel tegenover dat ik vaak in de avonden wat uurtjes vanuit huis werk. We zijn allebei gek op onze kids, maar vinden ook ons werk heel erg leuk. Tot nu toe lukt het altijd goed om het in elkaar te laten passen. Dus dit blijven we ook straks zo doen. Omdat de oudere kinderen inmiddels verschillende sporten doen staan we soms voor logistieke uitdagingen :). Dat betekent dat de baby straks, net als de jongere kinderen toen zijn kleiner waren mee moet, halverwege een slaapje uit bed gehaald moet worden of eerder of later dan gepland een voeding krijgt. Ervaring leert dat ze daar gelukkig snel aan wennen. Hebben jullie al ideeen over anders of minder werken als er straks een kindje (of tweede of derde) is? Ik realiseer mij altijd wel dat de flexibiliteit die ik heb niet in iedere baan mogelijk is en je daardoor soms voor lastige keuzes komt te staan. 

Oh vervelend van die hebruikersnaam! Via de pc? Het lukt dus wel om te vinden?knap hoe jullie dat doen met de kids en jullie drukke banen! Wel fijn dat het vrij flexibel is bij jou. Ik heb ook een flexibele baan, werkte tot nu 34 uur, maar dat waren twee functies bij dezelfde werkgever en een was tijdelijk. Nu werk ik 24 uur, sinds deze week, en eigenlijk vind ik dat nu even wel lekker! Hoop na de zwangerschap wel weer op 4 dagen te komen, of een andere baan voor 4 dagen te vinden. Mijn vriend promoveert en is bijna klaar. Nu werkt hij heel veel, maar is ook flexibel, na zn promotie gaat hij ook 4 dagen werken. Via de universiteit heeft hij ook een goede ouderschapsverlofregeling en heel veel vakantie. 

Hey allemaal.Hier laatst de termijnecho gehad. Alles goed en 2 dagen vooruit gezet. Nu 26 juli uitgerekend. Nog steeds vreselijk misselijk. Gisteren alleen een pakje crackers binnen gehouden. Maar dat was wel een van de ergere dagen. Emesafene doet wel wat, maar niet veel. Al weken niet gewerkt. Mijn vriend wilde toch een nipt test doen, dus nu daarop wachten. Wij doen een nipt zonder nevenbevindingen en weten al ongeveer wat we doen als we ergens een foute uitslag voor krijgen. Kindje met down houden we in ieder geval. Bij jullie alles nog goed? 

Hey allemaal.Hier laatst de termijnecho gehad. Alles goed en 2 dagen vooruit gezet. Nu 26 juli uitgerekend. Nog steeds vreselijk misselijk. Gisteren alleen een pakje crackers binnen gehouden. Maar dat was wel een van de ergere dagen. Emesafene doet wel wat, maar niet veel. Al weken niet gewerkt. Mijn vriend wilde toch een nipt test doen, dus nu daarop wachten. Wij doen een nipt zonder nevenbevindingen en weten al ongeveer wat we doen als we ergens een foute uitslag voor krijgen. Kindje met down houden we in ieder geval. Bij jullie alles nog goed? 

Hey meiden,Hier alles goed. Ik ben 21 juli uitgerekend en alles is goed.Wij hebben ook de Nipt test gedaan en heb er vanmorgen de uitslagen van gekregen. Wij hadden wel met nevenbevindingen. De uitslag is helemaal goed! Wij zijn erg gelukkig, nu 12,2 weken zwanger.dwaallichtje: wat vervelend zeg! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Ik heb zelf alleen last van mn bekken. Maar daar heb ik nu ook fysio voor. Verder mag ik niet klagen hoor!Succes meiden!

Terug
Bovenaan