Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hier ook alles goed! Vanmorgen de termijn echo gehad en die zag er goed uit! De uitgerekende datum weet ik alleen nog niet.. wou niet helemaal lukken geloof ik. Wij gaan ook de nipt test laten doen. Volgende week heb ik nog een extra echo en wordt er een nekplooimeting gedaan ivm verhoogd risico op hartafwijkingen. Dat wordt dan alweer de 4e echo, wel fijn hoor!Klopt het trouwens dat je aan je zorgverzekering door moet geven dat je zwanger bent? Lijkt me toch dat ze daar vanzelf wel een keer achter komen..?

Ik had 20 dec al een goede termijnecho gehad. Alleen ben ik 2019 zelf slecht begonnen!afgelopen zondagochtend ben ik met spoed geopereerd aan een buikontsteking. Heel spannend was dit voor de zwangerschap. Ipv narcose kreeg ik een ruggeprik. Gelukkig is met de baby nog alles goed! ??

Ook wij hebben vandaag de uitslag van de nipt gekregen. Gelukkig ook een goede uitslag. En het blijft zeker spannend. De reden dat je aan je zorgverzekeraar doorgeeft dat je zwanger bent heeft bij veel verzekeraars te maken met het aanmelden voor kraamzorg/aanvraag kraampakket. De manier waarop je dit regelt verschilt per zorgverzekeraar. Bij de een kun je jezelf direct aanmelden bij een gecontracteerde kraamzorgorganisatie bij de ander doe je dat via de klantenservice van de zorgverzekeraar. Wel even goed om uit te zoeken dus :) 

Hi meiden, 
Ik ben morgen 11 weken zwanger maar heb sinds vandaag steeds steekjes aan de linker zeikant bij m'n lies ofzo. Is dit banden pijn? Kan dat nu al met 11 weken? Ik had het eerst alleen als ik een te snelle beweging maakte maar nu dus ook als ik lig zonder dat ik beweeg. Herkent iemand dit? 

Hallo
Ik heb woensdag een goede termijn echo gehad en nu definitief 19 juli uitgeteld. Verder voel ik me steeds beter maar de moeheid blijft aanwezig. Hier bewust gekozen voor geen nipt test.
Lijkt me wel raar om tijdens je zwangerschap geopereerd te worden aan je buik. Het is al zo kwetsbaar. Maar wel fijn dat het goed is gegaan en dat je je nu weer beter voelt.
Nu langzaam aan meerdere mensen vertellen van de zwangerschap.

Hoi allemaal, 
Vorige week heb ik een controle gehad bij de gynaecoloog, en ik moest vandaag terug komen. We blijven onder controle van het ziekenhuis omdat ik een bindweefselafwijking heb. Dat was wel even balen. Ik loop wat meer risico op sommige dingen en dat willen ze goed in de gaten houden. 
Het voordeel was wel dat ik nu al 4 echo's heb gehad en telkens een mooi gezond kindje zag! Ik ben vandaag 14+1 , en ze hadden al een vermoeden wat het gaat worden... een meisje! :D Iemand van jullie al enig idee wat het gaat worden?

Vanmiddag de combinatie test gehad. We zagen een heerlijk bewegend druk kindje ?? we hebben de uitslag nog niet. Over 10 werkdagen krijgen we die. Het bloedonderzoek formulier hadden we niet gekregen.... tot nu toe zag alles er goed uit :).. ik ben nu 12+3.

Ik heb gevraagd of de echoscopist de NUB theorie kon doen. Ze kon het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar ze denkt een jongen! 

Terug
Bovenaan