Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wij hadden de nipt test zonder nevenbevindingen gedaan en de uitslag was goed. Eergisteren hebben wij ook thuis de hartslag kunnen horen met zo'n thuis apparaatje wat mijn vriend mij cadeau had gedaan. Heel zachtjes, maar duidelijk te onderscheiden en lekker snel.
De afgelopen dagen voel ik me iets beter en ik kan wat werk vanuit huis doen. 2 uurtjes per dag, maar het begin is er weer.
Vandaag 12+2 en nu is het wachten op de geslachtsbepaling op 8 februari. Ik ben zooo nieuwsgierig! 

Wat leuk met-ans, gefeliciteerd! Wij hebben woensdag geslachtsbepaling. Ik ben dan precies 16 weken. Zin in! 
Fijn dat het wat beter gaat Dwaallichtje! Het kan ook echt snel gaan hoor! Bij mij ging het bij week 13-14 opeens ook echt een stuk beter. Eetlust is terug en afgelopen week had ik zelfs een avond energie over! Hoop dat je snel hetzelfde kunt zeggen! 
Buikje is hier trouwens lekker aan het groeien. Iemand van jullie een tip voor een goede, niet doorschijnende zwangerschaps-sportlegging? 

Hallo allemaal,
Wat ben ik blij en dankbaar me aan te mogen/kunnen sluiten bij deze groep (aanstaande) moeders!
Momenteel ben ik 12+4 en uitgerekend op 24 juli 2019. Voor mij de eerste zwangerschap. Ik ben helemaal in de wolken!
Ik ben er zelf nogal vol van en kan er uren over praten. Buiten intimi hebben wij het nieuws nog niet openbaar gemaakt. Hopelijk kunnen we via dit forum alle babyvreugde met elkaar delen! (En indien nodig elkaar tips geven, steunen, etc.) Ik kijk er naar uit om in contact te komen met andere (aanstaande) moeders :)

[quote quote=10145926]Sorry voor de lege berichtjes hieronder; ben duidelijk nieuw hier:) Zijn er meer mensen die halverwege/ eind juli uitgerekend zijn en het leuk vinden om in een app groepje te zitten? Wij gaan het met kerst vertellen en lijkt me leuk om ook via die weg met wat dames ervaringen uit te wisselen :):)[/quote]
Ik zie dat je bericht al van een tijdje geleden, maar onder het mom van ‘beter laat dan nooit’.. ik zou een app groepje heel erg leuk vinden! 

Welkom metans en pielewop! 
Mijn buikje is nog afwezig! Dinsdag 14 welen, van mij mag het nu wel komen... nog steeds weinig energie en geen libido.
zag mijn uitslagen van b12 en de vk had erbij gezet ‘binnen de waarden’, maar toen ik het zelf opzocht kon ik alleen maar vinden dat t veel te laag was. Wil hier dus wel naar vragen, aangezien ik zo moe nog ben. Verder nauwelijks kwalen. Dwaallichtje, hoop op een stijgende lijn voor je!

vind het nog wel lang tot de 20 weken echo... volgende week een checkup, daarna eens kijken of we toch ook een pretecho willen. ?

Trouwens: zijn jullie al een beetje met voorbereidingen bezig?
ik heb net de eerste rompertjes besteld en ben me aan het verdiepen in wasbare luiers. Kan eigenlijk niet wachten om meer dingen te kopen en de babykamer in te richteb, al is het belachelijk vroeg. Ben maar begonnen met allemaal singen opruimen en weggooien, ruimte maken. Al een soort van nesteldrang dus, hoewel ik sowieso wel een niet te stoppen opruimdrang heb ?

Terug
Bovenaan