Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10155209]We kunnen gaan shoppen! Het is een meisje! Ze was lekker aan het bewegen en liet zich van alle kanten zien. Nog steeds onvoorstelbaar dat dit allemaal in mijn buik gebeurt! De placenta ligt voor dus het zal nog wel even duren voordat ik haar ga voelen.[/quote]
Gefeliciteerd!!! Superleuk! En dus anders dan je verwachtte? Nog aan wennen of dat niet? Oeh ik wil toch misschien ook wel geslachtsbepaling haha. 

Hoi allemaal!!?
Tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst, maar dacht zal ook weer eens van me laten horen!!? 
Vandaag weer controle gehad en alles was helemaal in orde? ik kan echt niet wachten tot de 20 weken echo (hoe spannende controle het ook is☺️) ben zooo benieuwd wat het wordt, maar besloten geen extra echo voor geslachtsbepaling te doen haha! 
Wel super fijn dat je lekker gericht kan gaan shoppen S-W!! Gefeliciteerd!! 

Gebruiker 10101797: wat een ernstige opmerkingen. Onbegrijpelijk dat mensen dat hardop zeggen  Wij bij nummer 3 vooral weekend de opmerking dat 3 kinderen zo kort op elkaar niet te doen is. Dat zeggen dan mensen met 1 kind, moet ik altijd wel beetje om grinniken. Want met 1 dacht ik ook druk te zijn totdat 2 kwam en ik me afvroeg wat ik daarvoor eigenlijk allemaal met mijn tijd deed. Zal met nummer 3 wel zelfde voelen denk ik.
Lepeltjelepeltje: wij luieren ook wasbaar  bevalt ons echt top! 

Hier ook wasbaar luieren! Zo leuk!! Straks komt de 2e kindje.. Dan is onze zoon 1jaar en 4 maanden! :) hebben helaas nog geen babykamer over.. wachten op de verbouwing... oeps.. zo'n zin in! 18 juli trouwens komt de kleine

Kim de W-V onze oudste dochter was ook 16 maanden toen nummer 2 (zoon) geboren werd. Nu is ons zoontje 16 maanden. Zo leuk hoe ze nu al samen door huis banjeren ?. En al lekker zus/broer ruzie maken ?
Mijn dochter is straks waarschijnlijk 3 jaar en 1 maand en zoontje 1 jaar en 9 maand als de baby geboren wordt. 

Ik sta echt even versteld van de opmerkingen over of iemand nou wel of niet een 5e kind moet krijgen. Word er eigenlijk een beetje kwaad om. Er is niks mooiers dan je eigen kind kunnen baren, vraag me oprecht af of dit soort mensen uberhaupt ooit de oprechte liefde en vreugde hebben mogen ervaren bij het krijgen van kinderen. Walgelijke opmerkingen!
Ik zit nu op 15.3 en moet sus nog +- 5 weekjes wachten voor ik het geslacht weet. Wij kozen niet voor een geslachtsbepaling omdat het toch niet veel verschilt. Met 20w weet je het toch wel, ook zekerder en krijgt de baby zo min mogelijk last van de echo's.
Met ons 1e kindje hadden we met 15 weken al het kamertje klaar, en hele kinderwagenset ook al staan, dit keer niets gedaan noch iets leuks gekocht haha. We willen eigenlijk het liefst verhuizen, maar dat gaat niet zo makkelijk in Amsterdam. Verder gaat het kinderkamersetje gewoon opschuiven naar kind nr2 en krijgt kind nr1 een peuterbedje, dus veel hoeft niet gedaan te worden. Idem dito met de kinderwagen. 
Ben echt enorm benieuwd naar wat het wordt, al heb ik echt een heel sterk gevoel dit keer, spannend!!

HALLO   zwangeren!
Hier eerste zwangerschap uitgerekend 12 juli dus nu 15+1. Ben zelf van 19 juli dus wellicht krijg ik het beste kado ooit. Al paar hele belangrijke punten doorstaan. 12 weken was wel een hele spannends vond ik. Deze week uitslag van de nipt gehad. Had het pas volgende week verwacht dus had geen tijd om daar zenuwachtig over te worden. Toch sloeg mn hart even over bij het te openen bericht.... Maar gelukkig geen afwijkingen. Ik zal meer lezen hier dan bijdragen  maar net als nu in een onmogelijke nacht zal ik soms wel ff spammen.  Heb last van soms niet kunnen slapen en echt wel doodmoe zijn. Vind het nogsteeds onwerkelijk prachtig dat ik de zwangere ben. Moet er soms bijna om gniffelen. Een droom die ik van kleins af aan heb komt rond mn 32e verjaardag eindelijk uit. Maandag weten we waarschijnlijk of er een meisje of jongen onderweg is
Vind het leuk jullie ervaringen te lezen.

Hallo allemaal!
Krijgen er meiden hier al een beetje een buikje? Ik ben nu net iets over de 12 weken en soms lijkt er een bolletje te zitten. Maar dat zullen vast darmen zijn aangezien het savonds het grootst is. Maar toch vind ik het stiekem wel leuk en kijk ik iedere dag vol bewondering in de spiegel hoe mijn lichaam zich klaar maakt voor de echte buik! Of het nu mijn darmen zijn of niet. Het lijkt echt op een beginnend rond zwangerschaps buikje. Ik heb dit nooit eerder zo mee gemaakt. Ik ben benieuwd wie er van jullie nu echt een zwanger buikje al hebben? 

Terug
Bovenaan