Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10156252]Hier ook wasbaar luieren! Zo leuk!! Straks komt de 2e kindje.. Dan is onze zoon 1jaar en 4 maanden! hebben helaas nog geen babykamer over.. wachten op de verbouwing… oeps.. zo’n zin in! 18 juli trouwens komt de kleine[/quote]
Lijkt me superleuk kindjes zo vlak na elkaar. Mn vriend en zn zus schelen 13 maanden. 

Ok Juuno en Kim, kom door met wasbare luiertips! Welke soort gebruiken jullie en wat moet ik inslaan?
ik hoorde goede verhalen over bamboozle en peenut wrap van totsbots. Heb nu 6 bamboozles maat 2 via marktplaats gescoord. Maar moet ook nog maat 1 en twijfel of ik niet ook wat andere moet proberen. En hoeveel heb ik nodig? En deze zijn wel het allerduurst, zijn er cheapere merken net zo goed? Thirsties bv? 
Heb ook net twee kolfapparaten gratis overgenomen. Nog beetje ver van mn bedshow! 

Jaaaa ik ben 17 juli uitgerekend! Geheel onverwachts en niet gepland zwanger geraakt. Net voor kerst erachter gekomen... toch het besluit genomen om ervoor te gaan. Na een termijn echo verliefd geworden. Het was geen kikkervisje meer maar een kindje. Heel veel nagedacht maar nu toch erg Gelukkig met het besluit wat ik heb genomen. Helaas wil de vader er niks meer mee te maken hebben of contact. Woon lekker thuis en mn moeder broertjes en zusjes gaan me helpen de eerste periode. Zodar ik daarna uitgerust en alles geleerd heb op mn eigen kan. En ik begrijp dat het elke leren is en vechten knokken en genieten. Maar ik ben niet meer alleen en deze gup zal voor altijd de mijne zijn... ❤

[quote quote=10156608]Hallo allemaal! Krijgen er meiden hier al een beetje een buikje? Ik ben nu net iets over de 12 weken en soms lijkt er een bolletje te zitten. Maar dat zullen vast darmen zijn aangezien het savonds het grootst is. Maar toch vind ik het stiekem wel leuk en kijk ik iedere dag vol bewondering in de spiegel hoe mijn lichaam zich klaar maakt voor de echte buik! Of het nu mijn darmen zijn of niet. Het lijkt echt op een beginnend rond zwangerschaps buikje. Ik heb dit nooit eerder zo mee gemaakt. Ik ben benieuwd wie er van jullie nu echt een zwanger buikje al hebben?[/quote]
Volgens mij kan vanaf 12 weken het zwangerschapsbuikje wel komen hoor! Ben nu 14+5 en heb sinds een paar dagen het gevoel een bolling te zien. Nog te verbergen (vind zelf wel al tijd dat ik ercwat dikker uitzie), maar echt heel laag vanaf de schaamstreek tot de navel een bolletje inderdaad. En savonds is mn hele buik opgezet. We maken vanaf week 6 elke week een paar foto’s voor een stopmotionvideo, benieuwd of je dan nu eindelijk verschil ziet! 
Laatste spijkerbroek die ik paste zit nu ook strak en panty’s gaan ook knellen. Hopelijk ziet het er snel zwanger uit en niet gewoon mollig haha. 
Ik heb niet zo gezond gegeten afgelopen week, dus misschien heeft het ook daarmee te maken. Ben ineens 2,5 kg aangekomen, tot 13 weken geen gram! 

[quote quote=10156625]Jaaaa ik ben 17 juli uitgerekend! Geheel onverwachts en niet gepland zwanger geraakt. Net voor kerst erachter gekomen… toch het besluit genomen om ervoor te gaan. Na een termijn echo verliefd geworden. Het was geen kikkervisje meer maar een kindje. Heel veel nagedacht maar nu toch erg Gelukkig met het besluit wat ik heb genomen. Helaas wil de vader er niks meer mee te maken hebben of contact. Woon lekker thuis en mn moeder broertjes en zusjes gaan me helpen de eerste periode. Zodar ik daarna uitgerust en alles geleerd heb op mn eigen kan. En ik begrijp dat het elke leren is en vechten knokken en genieten. Maar ik ben niet meer alleen en deze gup zal voor altijd de mijne zijn… [/quote]
Gefeliciteerd! Wat spannend! Lijkt me moeilijk, maar wel heel fijn dat je goede steun van je familie hebt. Reageren vrienden ook goed? Hoe oud ben je, heb je wel een goede baan enzo? Wel sneu dat de vader zich zo afkeert. Had je een relatie, of dat niet? Wie weet kan hij toch nog een kleine rol spelen later. En anders red je het wel alleen! 

@lepeltjelepeltje ja bij mij zit het ook onder mijn navel. En smiddags wordt het wat boller en savonds is het ook daar boven dik haha. Denk dat 't bij mij een combi is van darmen en baarmoeder. De VK zij overigens dat 't nu nog te vroeg is. Maar wel leuk om te zien hoe m'n lichaam plaats maakt voor de baby! Ik hoop dat ik met 16 weekjes ook echt een bol buikje heb! Kan niet wachten. Ik denk wel dat het bij mij snel zichtbaar wordt. Weten jullie al wat het wordt? Met de termijn echo heb ik gevraagd volgens de nub theorie wat zei denk. Ze denkt een jongen! Maar mocht nog niet shoppen haha! Ben benieuwd of ze gelijk heeft. Hebben jullie ook gevraagd wat ze denken volgens de nub? En zoja was de uitslag daarna het zelfde of niet? 

Lepeltjelepeltje hier schelen de oudste 2 ook 16 maand. De oudste is straks waarschijnlijk net een maand 3 als de baby komt. Alles heeft zo zijn voor een nadelen maar tot nu toe vind ik het heerlijk dat kleine leeftijdsverschil.
Ik gebruik ook totsbots bamboozle maat 2 alleen. Vorige keer heeft zoontje eerste maand wegwerp gedragen en daarna paste het prima. Heb peanut wrap en overbroekjes van Ali. Allebei prima al hoor ik wel vaker dat bij mensen de peanut wrap snel lekt  hier nooit laat van. Dochter was 26 maand een toen in een dag of 3 zindelijk denk dat de wasbare luiers daar zeker ook bij hebben geholpen. Nu alleen zoontje nog in de luiers en straks baby erbij. De luiers houden zich ook goed gezien het intensieve gebruik.
Ps: op  Facebook is een groep wasbare luiers waar veel info en ervaringen te vinden zijn. 

Aahh dinsdag eindelijk weer naar de verloskundige dacht dat die 4 weken nooit voorbij gingen.  Hoop heel stiekem dat we wel echo krijgen, maar denk het niet. Hebben bij 10 weken de termijnecho gehad.
En dan zaterdag geslachtsbepaling echo. Zoo benieuwd wat het wordt?
Begint al wel klein buikje te komen nu. Hoop dat ik nu wat meer buik krijg dan bij me zoontje. Had daar echt klein buikje. Hihi

Dank Juuno! Ga eens kijken. Ik durf ook niet teveel maat 1 te kopen, weet niet hoe groot de baby wordt en natuurlijk ook wel spannend in het begin, dus misschien dan meer wegwerp.
Bloompje en Dream, wij hebben niks gehoord over geslacht... kan ook niet wachten. Meeste mensen in mijn omgeving denken een jongen, maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Woensdag naar de VK en dan denk ik alleen hartje luisteren en van buiten voelen. Leuk dat je een geslachtsbepaling echo doet, Dream. Mn vriend vindt het niet zo nodig en ik eigenlijk ook niet, maar ben we heel nieuwsgierig, dus wie weet doen we het alsnog. 

Terug
Bovenaan