Uitgerekend Juli 2019 ♡

Lepeltjelepeltje hahah bij mij is meerderheid een meisje. Waarom geen idee alleen omdat me zwangerschap nu anders verloopt dan als bij me zoontje denk? behalve me moeder die was al voordat ze wist dat ik zwanger was alleen maar naar meisjekleren aan kijken dus ben benieuwd.
Hoe ver ben jij nu?

Spannend zeg! Het beinvloed je wel he, wat mensen denken. Zijn jullie al in conclaaf over namen? Voor een meisje zijn er wel ongeveer uit, voor een jongen nog niet... 
Ik ben nu 14+5. Wel weer spannend die afspraak bij de vk. En helemaal de 20weken echo, weer een momentje hoor, of alles goed is dan. En daarna gaat het echt superhard volgens mij! 

Lepeltjelepeltje over een jongensnaam totaal niet? maar dat duurde bij ons zoontje ook erg lang voordat we het wisten.
Meisjenaam opzich wel alleen wilt mijn man de naam die we hadden niet meet geven omdat mijn schoonzussen die als 2de naam eerst wouden doen voor hun dochtertje. Hii is dan bang dat ze gaan lopen zeggen hele tijd, wij hadden die naam ook enzo.
Ik ben precies weekje korter dan. Ben 13.5 nu. Ja die 20 weken echo is echt zo'n heel erg spannend moment. En daarns vliegt het inderdaad de tijd.

Lepeltjelepeltje     
Ja heb een vaste baan! Een stabiele factor dat wel. Veder hadden de vader en ik al 3 jaar contact waar we elkaar elke week 1 of meerdere keren zagen. Maar eigenlijk allebei nog wilde genieten en geen vastigheid of verplichtingen… konden alles bih elkaar kwijt en altijd goed praten. Dus had idd wel verwacht dat hij iets anders zou reageren helaas. Maar ik ben 27 jaar dus dat is ook wel prima… begin nu wel te groeien. Wat ik ook eng vind maar aan de andere kant begint t nu allemaal wel echt te worden. Heb al zoveel spulletjes en word langs alle kanten geholpen. Maar het idee dat allea anders word moet nog landen. Maar het weg laten halen kon ik echt niet over mn hart verkrijgen. Het idee dat ik nooit meer zwanger zou kunnen raken en er ernome spijt zou krijgen vond ik verschrikkelijk. Ik was namelijk al ruim 6 maanden niet meer ongesteld geworden… vanwege mn prikkelbare darmsyndroom waarschijnlijk…. dus de kans dat het al moeilijk lukt is groot. Maar heb meer gelezen dat het normaal is dat de moeder gevoelens moeten groeien… en er niet zomaar zijn soms. Maar mn gup groeit goed ? vandaag 14 weken en 5 dagen ? 

[quote quote=10156932]Lepeltjelepeltje Ja heb een vaste baan! Een stabiele factor dat wel. Veder hadden de vader en ik al 3 jaar contact waar we elkaar elke week 1 of meerdere keren zagen. Maar eigenlijk allebei nog wilde genieten en geen vastigheid of verplichtingen… konden alles bih elkaar kwijt en altijd goed praten. Dus had idd wel verwacht dat hij iets anders zou reageren helaas. Maar ik ben 27 jaar dus dat is ook wel prima… begin nu wel te groeien. Wat ik ook eng vind maar aan de andere kant begint t nu allemaal wel echt te worden. Heb al zoveel spulletjes en word langs alle kanten geholpen. Maar het idee dat allea anders word moet nog landen. Maar het weg laten halen kon ik echt niet over mn hart verkrijgen. Het idee dat ik nooit meer zwanger zou kunnen raken en er ernome spijt zou krijgen vond ik verschrikkelijk. Ik was namelijk al ruim 6 maanden niet meer ongesteld geworden… vanwege mn prikkelbare darmsyndroom waarschijnlijk…. dus de kans dat het al moeilijk lukt is groot. Maar heb meer gelezen dat het normaal is dat de moeder gevoelens moeten groeien… en er niet zomaar zijn soms. Maar mn gup groeit goed vandaag 14 weken en 5 dagen [/quote]
We zijn dan exact evenver! Zonde inderdaad dat hij zo reageerde... zeker als je elkaar al zo lang kent en jullie zijn ook geen 18 meer ofzo.  Maar klinkt alsof jij het goed op orde hebt. Ga je dan wel op zoek naar een eigen huisje? Of is dat lastig nu met deze woningmarkt. 
Ik voel mijn buik best erg laatste week. Gek gevoel, vooral bij over hobbels fietsen en afstappen. Trekkerig gevoel, soms beetje krampachtig. Denk door groeiende buik? En op mn buik drukken voelt ook onaangenaam, ook als mn vriend bv zn hand iets te drukkend op mn buik legt. 

[quote quote=10156865]Lepeltjelepeltje over een jongensnaam totaal niet maar dat duurde bij ons zoontje ook erg lang voordat we het wisten. Meisjenaam opzich wel alleen wilt mijn man de naam die we hadden niet meet geven omdat mijn schoonzussen die als 2de naam eerst wouden doen voor hun dochtertje. Hii is dan bang dat ze gaan lopen zeggen hele tijd, wij hadden die naam ook enzo.
Ik ben precies weekje korter dan. Ben 13.5 nu. Ja die 20 weken echo is echt zo’n heel erg spannend moment. En daarns vliegt het inderdaad de tijd.
[/quote]
Ik zou die naam toch gewoon doen hoor. Ze hebben het dus niet gegeven uiteindelijk? Dan is het misschien zo dat ze het een keer noemen, maar daarna is het gewoon de naam van jullie kind, toch?

Ik denk dat ik nog veel hulp nodig zal hebben de eerste periode. Maar wil graag saampjes gaan wonen met mn gup! Hoop dat het binnen een jaar kan. Ja helaas hij trekt zn handen ervan af en neemt geen verantwoordelijkheid. Want ja jr bent met zn 2e om een kindje te maken. Maar geloof heilig dat op een dag er een man in mn leven komt die voor ons allebei zal gaan. Ja begin erge steken te krijgen wat waarschijnlijk beginnende bandenpijn is. Het liggen is soms ook al niet comfortabel. En heel de dag heb ik gerommel in mn buik. Dus denk dat alles aan t verschuiven is hahahhaha. Heel bizar als je nadenkt dat alles een andere plek in ge lichaam krijgt door zn wondertje. Heb veder geen klachten alleen dat mn huid enorm slecht is geworden!! Iemand misschien tips om dit een beetje te verhelpen??? ?

https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapskwaaltjes/huid-zwangerschap/
Vond hier zelf wat fijne tips. Wat knap dat je alles al zo snel op een rijtje hebt. Goed dat je die overtuiging hebt dat je de man wel tegenkomt. Dat gaat  vast en zeker gebeuren. Triest dat en nogsteeds mannen zijn die zich niet meer melden zodra er een 'ongeplande' zwangerschap is. Karma bijt hem vast nog wel een flink.
Bewonder de kracht en het realisme dat je uit in je berichtjes. 

Terug
Bovenaan