Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gebruiker, ik heb veel respect voor je keuze, heel mooi en dapper dat je t zelf gaat doen❤️. Ik ga er ook vanuit dat je n x een geweldige man tegen gaat komen?
Hier gaat t ook goed. Nu 14+3 volgende week geslachtsbepaling, veel zin in, ook spannend hoop dat alles goed is. Dat voelt dan toch wel lang, 4 weken zonder controles.. nipt uitslag vorige week gekregen alles goed gelukkig, voelde me daar onzeker over. Ik lijk een beetje te leven van controle naar controle, hoop dat ik t na de geslachtsbepaling wat meer rust kan krijgen en iets onbezorgder kan worden ? 
Buikje ✅ deze week beginnen bekenden t ook n te zien woehoe, denk onbekende nog niet die denken ws dat je gewoon 10 zakken chips hebt gegeten ? denk rond week 16 dat t een mooi buikje begint te worden dat ik dan durf te laten zien in strakkers kleding hihi. 

Ben inderdaad erg realistisch misschien ook omdat ik niet op een roze wolk zat toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Probeer alles zelf stapje voor stapje op een rijtje te zetten. En elke dag lekker te klagen dat helpt ook hahah. Elke dag wel even de frustratie van me kwijt mopperen. En ja de vader zal nog enorme spijt krijgen. Maar ik blijf een zwak houden voor hem. Het gaat mn kop maar niet uit dat hij altijd de biologische vader zal zijn. Een vader figuur voor mijn kindje is totaaal wat anders. En die man komt op een dag in ons leven. Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat ik soms nachten zal janken omdat ik t zwaar heb of de twijfel toe slaat. Maar dat overleven we wel. Ben allang blij dat ik mensen om me heen heb die samen met mij ervoor gaan. Ik zal mn eigen leven niet alleen op zn kop zetten maar ook die vab mijn omgeving. Daar had ik het eerst moeilijk mee. Ik trek mijn familie en vrienden automatisch hier in mee. Door de keuze die gemaakt heb. Maar mn omgeving word langzaam erg nieuwsgierig en beschermend naar ons toe!! Zat erover na te denken om de vader een brief te schrijven met uitleg van mijn keuze en dat ik hem niet voor altijd een kans zal geven. Ook deze tijd krijg je nooit meer terug net zoals de geboorte.. eerte tandje... eerste stapje ect. Nu kan hij zn kans nog pakken maar na de bevalling is het voor mij te laat. Jaaa kan ook niet wachten op dat echte buikje. Het is nu teveel gegeten bij de wok dus doe mn knoop los buikje. Dan zal ik ook meer het accepteren en gewend raken aan het zwanger zijn. Gelukkig is de moeiheid ver weg..... halleluja. En vergeet niet iedereen heeft een rugzak met ellende. Maar zorg dat je elke dag even er wat uitgooit. Dat lucht op ?

Ja van dat rugzakje klopt. Onze eerste zwangerschap was niet goed gegaan. Merk heel erg dat mensen ook mij oma, de moeder van Mn stiefvader de oma van Mn vriend, een vriendin recent, naar je toe komen om hun verhaal te vertellen. Wel heftig. 
Gebruiker een brief schrijven is mooi maar ik zou wel voorzichtig zijn wat je schrijft, miss wil hij na de geboorte plots wel t kindje zien, omdat hij of zij er dan is. Het zou jammer zijn als hij jou dan niet durft te benaderen. Miss komt de interesse later. Ik hoop niet dat je t erg vind dat ik dit zeg. Wel heb je gelijk en begint hij nu al vanalles te missen dat is dan aan hem. 

Leuk nieuws hier: wij zagen vandaag dat de worm in mijn buik een meisje in wording is. 
Dus de vrouwen gaan overheersen in ons gezin 3:2 :)

Jaaa we hebben afgelopen zaterdag tw horen gekregen dat we weer een jongetje krijgen???
Was even bijkomen wanr zelf 100% overtiigd dat we een meisje zouden krijgen en nadat de verloskundige dinsdag ook dacht dat meisje werd?
Nu de 25ste 20 wekenecho. Altijd weer spannend of alles goed is.
En kijken of onze jongen nog steeds een jongen is aangezien het in 4 dagen opeens al van geslacht veranderen?

Terug
Bovenaan