Uitgerekend Juli 2019 ♡

Er waren meerdere de 23e uitgerekend. Ik ook!

als ze aangeven een jongen blijft het wel een jongen. Een meisje kan idd verkeerd gezien zijn heb ik begrepen 

Hoi! Ik ben nu 15 weken en 3 dagen zwanger, uitgerekend op de 19e. Super spannend allemaal, het is ons 1e kindje. Ik heb nog helemaal geen buik! Hoe zit dat bij jullie? En hoe ging dat bij een eventuele eerdere zwangerschap?

Groetjes!

Jufsteenbok: ik ben 20Juli uitgerekend, en ik pas al mijn strakke broeken nog, en heb alleen ‘s avonds een buikje, maar dit komt meer door eten/mijn darmen :p
ik ben slank, dus verwachte stiekem wel wat te zien, ik kijk enorm uit naar het buikje. 
Gister nog een medische echo gehad (plasproblemen vanwege gekantelde baarmoeder die tegen plasbuis ligt), en de baby ligt er heerlijk te relaxen en groeit goed zo te zien. Dat is het belangrijkst maar met een buikje voel je je meteen echt zwanger! 
Veel mensen letten er ook op, en krijg steeds te horen “je ziet nog niks ja” “je past je broeken ook gewoon nog?”

Ik krijg trouwens vrijdag een geslachtsbepaling met 15,6 week. Vind het enorm spannend, met 13 week NUB theorie laten toepassen, toen dacht ze een meisje, maar ik ga nog nergens van uit, zelfs na vrijdag wil ik misschien nog wel met de 20 week echo (28feb) bevestiging. 
Lees nog wel eens vaak dat ze het mis hadden, na de 20 weken echo maar los met meisjes of jongenskleding hihi. En maar hopen dat het klopt. 
Hebben jullie al grote inkopen gedaan? Kan niet wachten om de kinderwagen etc uit te zoeken, denk dat we dat na de 20 week echo gaan doen.
wie vind de 20 week echo nog meer spannend? Wij krijgen een GUO (medische echo) vanwege ICSI, vind het best wel spannend.. 

Peky klopt meestal blijft een jongen wel een jongen maar heb ook al wel verhalen gelezen dat een jongen toch een meisje blijkt? vaak is alles dan nog erg opgezwollen waardoor het op een jongen kan lijken. 
Achjaaa een jongen is net zo welkom als het maar gezond is?

Bowt spannend vrijdag! Ben benieuwd. Ik wacht ook maar tot 20 weken echo deze keer met kleertjes inkopen? 
Bij mijn eerste toen ik het wist meteen gaan inslaan nu maar even wachten tot de 25ste.
Dat je nog geen buikje hebt kan heel goed hoor. Ik ben ook vrij slank en kreeg bij mij eerste vrij laat pas een buik zelfs op het eind was het nog een bescheiden buik. Schijnt ook met je buikspieren te maken hebben ofzo zei de verloskundige ooit een keer.  En ik maar denken dat ik die niet had? Nu met de tweede is toch al wel duidelijk zichtbaar.

Terug
Bovenaan