Uitgerekend Juli 2019 ♡

De jongentjes hebben de overhand op het forum :)

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat onze dochter een zusje krijgt! We hadden het eigenlijk wel verwacht want in beide families zijn er alleen maar meiden. Nu kan het shoppen en het namen uitzoeken echt beginnen. Ik krijg er steeds meer zin in. ^^
Ik heb al een (heel) klein beetje een buikje maar ik hoop dat ik net zo slank blijf als bij de eerste. Hier zag je het ook pas een beetje met 20 weken. 

Wij hebben vrijdag met 14 weken al de geslachts bepaling. Super spannend. Ben nu dus bijna 14 weekjes en als ik een jurk of legging met iets straks aan doe heb ik echt een MEGA buik. Ik ben heel slank (56 kilo) en het verbaast me eigenlijk hoe snel m'n buik groeit. Het bolletje zit nog vooral onder m'n navel en savonds lijkt het boven m'n navel ook boller. Maar soms vraag ik me af of het niet gewoon van teveel eten komt, want zo snel kan toch niet?! Ik ben overigens 1kilo aangekomen dus zo dik van eten kan het ook niet zijn?! Hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen + hoeveel weken zwanger? 

Dag dames!
Wij hebben van het weekend met een klein feestje verteld dat het een meisje wordt! Wij zijn dol gelukkig er worden bij ons beiden allemaal jongens geboren!
Nu vraag ik me af , hebben jullie cravings? Ik heb dat (nog) niet , maar ben wel nieuwsgierig waar mn lichaam misschien nog veel om gaat vragen hahah. 
Tussenstand 17+3  1.9KG eraan en jullie ?
Liefs Wendy

Wat leuk allemaal. Wij krijgen ook een jongen ?. Hier in omgeving in de fam en vriendenkringen alleen maar meisjes en laatste maanden ook alleen maar meisjes geboren.  Dus de meisjes worden allemaal in noord oost Brabant geboren? 
27 feb 20 weken echo.
Heb wel een buikje maar bescheiden. Ik paste Mn broeken tot de 12e week. Hoor ook vaker dat t buikje langer nodig heeft. Ik ben nog net geen 1 kg aangekomen. 15+4 terwijl Mn eetlust wel alweer 2,5 week terug is. Maja komt vanzelf.

He allemaal,
Op dit moment ben ik 17 weken en 1 dag zwanger. Voor mijn vriend en mij is dit ons eerste kindje ??? Het was officieel niet gepland maar we zijn er wel super blij mee. Zelf ben ik uitgerekend 3 juli dus dat word heel erg spannend natuurlijk. We zijn er 20 januari achtergekomen door een gender reveal die mijn moeder heeft georganiseerd dat we een jongen krijgen ?? 
Daarom sluit ik me graag aan op dit forum. ?

Ik moet nog 1,5 week wachten op de geslachtsbepaling. Heel nieuwsgierig! 
Ondertussen 14+4 en 1,7 kg aangekomen. Ik heb nog niet echt een buikje, maar mijn taille is wel een paar cm groter en het lijkt gewoon alsof ik wat ben aangekomen. Ik voel me vooral dik.
Ik ben nog steeds misselijk, maar hou wel eten binnen als ik het rusig aan doe. Misschien door gebrek aan beweging ook aangekomen alhoewel volgens app 1,7 kg prima is. Nu ik bij jullie allemaal minder zie word ik er wel zenuwachtig van. Ik had voor zwangerschap een bmi van 26, maar voelde me niet te dik ofzo.
Toch wil ik echt niet te veel aankomen. Helaas helpt eten met de misselijkheid en soms eet ik dan maar gewoon de dingen waar ik wel trek in heb. Niet elke dag even gezond. Ik eet wel veel fruit. 

Geen zorgen maken om de extra kilo’s! :) Ik viel alleen steeds maar wat af, daar maakte ik me eerder zorgen om. Ik at gewoon taart en chips, en misschien wat minder warm eten (kan soms niet alles op) laatst was ik eindelijk weer een kilo zwaarder en werd er juist gelukkig van haha. 
Welkom Littleboy, leuke verassing!! :)

Ah wat leuk allemaal, ik moet nog even wachten tot maandag voor de geslachtsbepaling. Ben vooral benieuwd hoe hard de baby is gegroeid sinds de termijnecho! Ik ben nu 14+5 en nog - 5kg

Terug
Bovenaan